עדות נוספת נגד חבר הכנסת איתן ברושי (המחנה הציוני) על הטרדה מינית, הפעם מימיו בצבא. חברת הכנסת שלי יחימוביץ' פרסמה היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלה את סיפורה של מ', שהיתה חיילת של ברושי כשזה היה מג"ד בצבא. "היום אביא את סיפורה של מ', אחרי שבדקתי אותו ביסודיות רבה. שוחחתי לא רק אתה אלא עם מי ששרתו עמה בצבא ואימתו את הפרטים, עם מי ששמעו ממנה את המעשה בחלוף השנים, ועם מי שסייעו לי בהצלבת הזמנים, התפקידים, ומקום השירות", כתבה יחימוביץ'.
בפוסט מתארת יחימוביץ' את מעשיו של חבר הכנסת, כפי שסיפרה לה מ': "סא"ל ברושי הפך את סמלת מ' ליעד להטרדות מיניות מיד כשהגיע לבסיס. זה הלך והחמיר. תחילה, במלים גסות ובוטות תיאר באזניה את כוונותיו כלפיה. היא סירבה בתקיפות. ושוב סירבה, ושוב, ושוב, ושוב. והוא – אינו מרפה, נועץ מבטים באבריה האינטימיים כל אימת שהיא נכנסת למשרדו בתוקף תפקידה. משרה אווירה מאיימת ולוחצת. חבריה לגדוד ידעו. תמיד היה מישהו שחיכה קרוב אליה למקרה שהיא לא תצליח להדוף אותו בכוחות עצמה. אחר כך החל לייצר סיטואציות שאילצו אותה לשהות אתו לבד".

"כך, באחד החגים, דרש ממנה לסגור אתו את החג בבסיס. היא חיילת פשוטה, כלשונה, הוא המג"ד, ברור שלא היתה לה ברירה. הוא דרש ממנה להתלוות אליו לסיור בין נקודות שונות שהיו תחת פיקודו. הוא והיא ברכב, והוא ממטיר עליה הצעות מגונות ומלים גסות. היא פחדה ממנו, אבל תבעה ממנו להפסיק. באחת הפעמים שבהן ביים וארגן אירועים כדי לכפות עצמו עליה, הצליח לייצר מצב שבו ישן בחדר סמוך לחדר שבו היא ישנה. לא אפרט, אבל אומר שהיו לה כל הסיבות שבעולם להאמין שהיא בטוחה לחלוטין ושלא יעז להתקרב אליה. היא טעתה. לפנות בוקר התעוררה כשלשונו בפיה והוא מנסה לכפות עצמו עליה. היא הדפה אותו, הוא חשש שישמעו והרפה".

 
"האיום וההטרדות היו יומיומיים. היא היתה כלואה בתוך יחסים היררכיים מטילי אימה, ובתקופה אפלה, לא מאוד רחוקה, שבה תלונה לא היתה אופציה בכלל. היא סיפרה לקצינת הח"ן בבסיס, אבל לא כתלונה, אלא כשיתוף במצוקה".

יחימוביץ' שיתפה את המייל שכתבה לה מ': "הארועים האחרונים עוררו בי מחדש את הגועל שחשתי אז. ההבדל הוא שהיום הפחד לא קיים, אך זיכרונו של אותו הפחד, חי ונושם. גם חברי הקרובים שהתקשרו מיד לאחר פרסום הדברים, זועמים על האיש והוא מעורר בהם את אותה תחושה של גועל. אני שמחה, שלפחות הדור של הבת שלי כבר יודע שאין לוותר על הצעקה בכיכר העיר במקרים האלו, ואין מניעה לעשות שיימינג למי שמעז לנהוג כך".

"הדברים לא היו ולא נבראו"

עו"ד אילן בומבך, בא כוחו של ח"כ איתן ברושי, מסר בתגובה "אני קורא לח"כ יחימוביץ' להסיר את חסינותה ולהתמודד עם הכפשותיה כלפי מרשי במקום בו מבררים את העובדות - בבית המשפט ולא בפייסבוק. לאחר שתוסר חסינותה של יחמוביץ' תוגש נגדה תביעת דיבה. הדברים לא היו ולא נבראו". בהמשך, דיבר בכאן רשת ב' ואמר כי "צריך להיזהר בכבודם של אנשים, לשון הרע זה דבר חמור מאוד. מי שרוצה להתלונן, הדלת פתוחה בפניה, אבל שלי יחימוביץ' היא לא הרשות השופטת ולא המבצעת, היא המחוקקת, והיא שכחה שיש הפרדה בין הרשויות. לא אכפת לה שנהרסו החיים של ברושי, אכפת לה רק מהקולות בקלפי".
 
לדבריו, "בוודאי שאסור היה לה לפרסם את זה. אתה יודע כמה סיפורים יש לי על גבאי? אז מה, אני אפגע בו ואוציא את דיבתו? אתה יודע כמה נשים יכולות לבוא לכל ח"כ ולספר לו על ח"כ אחר? אם כל אחד יספר על השני, לאן נגיע? כנראה שברושי יושב על כיסא של מישהו, או שיש לו אויבים כמו כל אדם פוליטי במפלגה. אם נאפשר את מחול השדים הזה, אז יהיה אפשר להוריד מהמסילה כל אדם רציני וטוב".
 
בומבך טען כי "כנראה שברושי יושב על כסא של מישהו. אולי יש אנשים שמחפשים את ברושי, בוא לא ניתמם. אם יחימוביץ' הייתה הגונה, היא הייתה מפנה את המתלוננת למשטרה או לבית המשפט. אני קורא לה שתהיה מספיק אמיצה והגונה לא להסתתר מאחורי החסינות שלה, לוותר עליה, ואנחנו נתבע אותה בבית משפט". 

חבר הכנסת מיקי רוזנטל, גם הוא מהמחנה הציוני, אמר לבן כספית וגיא פלג ב-103FM כי "אני לא אוהב את הלינץ' הציבורי הזה ושחורצים ככה גורלות. צריך לבצע בדיקה מהירה של כמה ימים עם המתלוננות".
 חברת הכנסת יחימוביץ' יצאה נגד ברושי וקראה להתפטרותו מהרגע שבו התפרסמה התקרית בה נגע בחברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין. בשבוע שעבר תקפה אותו לאחר שהגיב לאירועים בדרום ואיחל החלמה לפצועים. יחימוביץ' ענתה לו: "מה עם איחולי החלמה לכל הפצועות מידך הקשה. תתפטר". כזכור, ברושי הגיש תביעת דיבה על סך 300 אלף שקלים נגד יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, לאחר שכינה אותו "עבריין מין".