בצל קרב הציוצים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר מפלגת הלייבור הבריטית, ג'רמי קורבין, הסביר הבוקר (שלישי) כתב חברת 'החדשות', אלעד שמחיוף, בתוכניתה של אילה חסוןב-103fm כי "קורבין נמצא פסע מלהנהיג את בריטניה". לטענתו, "מדובר באדם מסוכן וקיצוני שלא ראוי להנהיג מדינה כמו אנגליה".



"זה אירוע די חריג", אמר עיתונאי "חברת החדשות" בהתייחס לעימות המתוקשר. "אני לא יודע זוכר מתי בפעם האחרונה ראש הממשלה ישראלי תקף אישית בכיר זר, והתנהל קרב ביניהם ברשתות החברתיות".



"הכל התחיל בסערת האנטישמיות של מפלגת הלייבור הבריטית שנמשכת כבר זמן רב, והגיעה לשיא בשבועות האחרונים", סיפר שמחיוף. "כל יום מתפרסמים מעשים והתבטאויות של ג'רמי קורבין שהן אנטי ישראליות קיצוניות, כמו גם עמדות רדיקליות מסוכנות. בסוף השבוע פורסם שהוא אף הניח זר בטקס אזכרה לזכרם של המחבלים שביצעו את טבח מינכן, חברי ארגון ספטמבר השחור. נתניהו החליט להתערב בפרשה וטען שגם הנחת הזר בטקס וגם ההשוואה של ישראל לנאצים, נדרשות לגינוי מכל הקשת הפוליטית".




הוא הסביר כי "קורבין, שבדרך כלל לא מגיב לטענות לאנטישמיות, צייץ די מהר את התגובה והאשים את מדינת ישראל בחיקוק חוק הלאום והרג של 160 אזרחים בעזה. למרות שלא רצה, הוא נאלץ להתייחס גם לתמונה בה תועד מניח זר, הוא טען שהוא נכח בטקס ולא השתתף בו והניח זר לזכר קורבנות הטרור באשר הם".

כשנשאל האם יו"ר מפלגת השמאל הבריטית הוא אנטישמי או אנטי ישראלי, השיב: "אינני יודע וזה לא משנה בעיני. התווית אנטישמי מלכלכת את השיח על הדבר הבסיסי. קורבין הוא אדם שעמדותיו מעוותות ומסוכנות, אך הוא נמצא פסע מלהנהיג את בריטניה".

"צריך להסתכל על כך שמדובר באדם מסוכן וקיצוני שלא ראוי להנהיג מדינה כמו אנגליה", הוסיף שמחיוף. "קורבין היה חבר פרלמנט די זניח שישב בספסלים האחוריים במשך שנים. לאורך כל החיים הפוליטיים שלו הוא נחשב לאדם עם עמדות קיצוניות, בולט וקולני כנגד ישראל. לא פעם הוא יצא גם נגד המפלגה שלו והיחסים שלה עם ישראל. אותו קורבין הצליח ברגע של משבר של השמאל הבריטי להשתלט על המפלגה הגדולה הזו בזכות המון תומכים צעירים שמגיעים למפלגה ומחזקים את מפלגת הלייבור. כעת כשראש הממשלה, תרזה מיי, נמצאת במשבר חריף הוא נמצא בפוזיציה ריאלית לראשות הממשלה".