באוניברסיטת אריאל יתקיים היום (ראשון) טקס חנוכת בית הספר לרפואה ע"ש ד"ר מרים ושלדון אדלסון. האירוע ייערך במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר החינוך נפתלי בנט וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן, אך יבלוט בהיעדרו ראש הממשלה בנימין נתניהו.
 
בטקס יחולקו אותות יקיר האוניברסיטה לשר בנט, שהוא גם יו"ר המועצה להשכלה גבוהה, "על פעילותו הנמרצת למען עתיד כלכלתה, ביטחונה והמשך צמיחתה של מדינת ישראל, על מנהיגותו האמיצה בהובלת שינויים ופיתוח מערכת החינוך להשכלה הגבוהה, על התמדתו בקידומה של אוניברסיטת אריאל ועל פעילותו למימוש החזון של הקמת בית הספר לרפואה".
 
אותות יקיר האוניברסיטה יחולקו גם לשלדון אדלסון ולרעייתו מרים, שתרומתם אפשרה את הקמת בית הספר. כמו כן, יוענק אות יקיר גם ליו"ר חבר הנאמנים פרופ' משה ארנס, בין היתר על "תרומתו העצומה להקמתה וביסוסה של אוניברסיטת אריאל כמוסד מחקר מוביל ומשפיע במרחב כולו".
 

יצוין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בחודש יוני אשתקד בטקס הנחת אבן הפינה לבית הספר לרפואה באריאל, שנערך אז במעמד בנט ובני הזוג אדלסון, שהפגינו כלפיו חיבה. היחסים בין משפחת אדלסון לבין ראש המממשלה התקררו לאחר שאדלסון, המו"ל של העיתון "ישראל היום", הכחיש בעדות שמסר בשעתו במשטרה כל קשר למגעים שהיו בין נתניהו לבין מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון מוזס. 
 
לשאלה מדוע ראש הממשלה לא הוזמן לטקס נמסר מאוניברסיטת אריאל: "זהו אירוע שבו חבר הנאמנים של האוניברסיטה מעניק תעודות הוקרה למר אדלסון ורעייתו, לבנט ולארנס. במסגרת זו מציינים גם את חנוכת בית הספר לרפואה ולכן הוזמן ליצמן, כסגן שר הבריאות שליווה את התהליך".