יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, מתכנן לפרסם רשימת מומלצים מטעמו ולקרוא לחבריה לסמן את המופיעים בה. ח"כ איתן כבל ממפלגתו התראיין היום (שלישי) בתוכניתו של אראל סג"ל ב-103FM והביע התנגדות נחרצת לתוכניתו של היו"ר. "זה סוג אחר של מפקד ארגזים. יושבי ראש מעולם לא עסקו בשאלה הזו ולא התערבו וזה גם לא נכון. יושבי ראש אמורים להכיל את כולם ולא להביא איתם חבילה. מי שנבחר לראש המפלגה צריך להביא את כולם ולא לייצר מלחמות מיותרות. אני מקווה שהדבר הזה הוא לא יותר משמועה". 
בהמשך, התייחס חבר הכנסת לחלקים ברשות הפלסטינית שמוותרים על רעיון שתי המדינות: "זה לא דבר חדש. זה חיבור שמתקיים בין הימין הקיצוני והשמאל הקיצוני כשנתניהו מנצח על הכל. ההורים שלי לא הגיעו מתימן כדי לחיות במדינה עם רוב ערבי. המשמעות - 30% ערבים הם 40 חברי כנסת. ישראל תהיה או לא דמוקרטית או לא יהודית ואת זה ואני מבקש למנוע. לביבי יש מדיניות לנהל את הסכסוך עד שבוקר אחד נתעורר למציאות בלתי אפשרית. העובדה שאנחנו דוהרים לתוך מדינה אחת מונחת לנגד עינינו".

כבל. "מקווה שמדובר בשמועה". צילום: הדס פרוש, פלאש 90


אראל סג"ל הבהיר: "גם בתקופת לבני וגם בתקופת אולמרט אבו מאזן לא היה מוכן לשבת איתנו למשא ומתן. גם עכשיו בהסכם הפסקת האש מי שמפריע הוא אבו מאזן.

יש כיום מנהיגות פלסטינית ברצועת עזה, יש צבא. האם יכולה גם לקום ישות ריבונית ביהודה ושומרון?
"אני לא מדבר יותר במושגים של שלום", השיב כבל, "כולנו רוצים שלום אך בנסיבות הקיימות, כשיש כבר 300 אלף יהודים בגושים, אני חושב שיש להציל האפשרות לדון יום אחד ביוזמת שתי המדינות . אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בתוך עשור ברצף טריטוריאלי אחד בתוך השני. כל מה שהוגדר כגושים ויש עליו הסכמה מקיר אל קיר יש לספח כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ואף לתת לתושבים הפלסטינים בשטחים אזרחות למי שיחפוץ בכך. כל מה שהוא מעבר לקו הגושים, שם רוב נמצאים רוב הפלסטינאים יהיה נתון למשא ומתן".