יו"ר מפלגת הלייבור, ג'רמי קורבין, טען בשנת 2010 כי גורמים רשמיים בישראל כתבו נאומים לחברי פרלמנט בריטיים, כך נחשף הערב (שלישי) ב"דיילי מייל" הבריטי. דבריו תועדו בסרטון שצולם בשנת 2010 בישיבת קמפיין הסולידריות הפלסטינית (PSC) בלונדון. בנאומו, שעסק אירוע המרמרה, אמר מנהיג "הלייבור" כי "חברי הפלרמנט הבריטים הופיעו עם תסריט מוכן מראש. אני בטוח שהחבר שלנו רון פרושאור (השגריר הישראלי לשעבר באו"ם) כתב אותו".



כל חברי הפלרמנט, לדבריו, "השתמשו באותן מילות מפתח, ומילות המפתח היו 'הצורך של ישראל בביטחון', 'הקיצוניות של האנשים על הספינה', ו'קיומם של חמושים טורקים על כלי השיט'".




מספר חברי פרלמנט שנשאו דברים בהקשר זה באותה עת אמרו ל"דיילי מייל" כי הם לא קיבלו שוב טקסט מוכן מראש מגורמים ישראליים. אליסטר ברט, חבר פרלמנט, אמר: "התדרוך היחידי שאני מקבל הוא ממשרד החוץ. אני לא מקבל תדרוכים נוספים". חבר הפרלמנט, ריצ'ארד בורדן, הוסיף: "אני בהחלט לא זוכר שהשגרירות הישראלית העבירה לי מלל מוכן מראש לדיון הזה, אז או בכל זמן אחר".

כזכור, רק בשבוע שעבר קורבין שוב תקף את ישראל ואת היהודים, כשטען כי הציונים הבריטים "לא מבינים את האירוניה האנגלית". מספר ימים לפני כן פורסם כי מנהיג מפלגת הלייבור בבריטניה השתתף בשנת 2012 בכנס שנערך בקטאר, בו נאמו אסירי חמאס ששוחררו בעסקת שליט. אחד הנואמים באירוע היה חוסאם בדראן, לשעבר מפקד הזרוע הצבאית של חמאס בשומרון, שהורשע ברציחתם של יותר ממאה ישראלים בין 2001 ל-2002 במהלך האינתיפאדה השנייה וגורש לחו"ל.