הפעילה החברתית, שפי פז, קראה היום (רביעי) לציבור הרחב להגיע להפגנה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהבטיח ולא קיים, לדבריה, לפתור את בעיית הפליטים בדרום העיר. בשיחה עם אראל סג"לב-103fm רועי עידן הביע את חששותיו לחייה של שפי: "אני מכין את עצמי לאפשרות שמישהו ינסה לרצוח אותה".



לדבריה, "מחר בשמונה בערב תתקיים ההפגנה במקום בו ביבי הבטיח את כל ההבטחות שלו: צומת לוינסקי-לבנדה. זאת הולכת להיות הפגנה קשה. כבר שנה שלמה שכבתי על הגדר למען ראש הממשלה למרות כל המתקפות שהיו נגדי. האמנתי לו כשאמר שהוא הבטיח ויקיים. הוא ניסה בדרכו לפתור את הסוגיה, אך נכשל. לא רק שאין גירוש, גם היציאה מרצון מהארץ נעלמה".



 


רועי עידן התייחס לדבריה: "אני מיודד עם שפי ואני מכין את עצמי לאפשרות שמישהו ינסה לרצוח אותה. שפי מפגינה ומוחאת נגד דברים שלדעתה הם לא בסדר. גם אם היא עושה זאת בצורה פרובוקטיבית, זכות המחאה שמורה לה. השיח שיש כנגדה ברחוב וברשתות החברתיות מתיר את דמה והדבר הזה נמצא מעבר לפינה".

אראל סג"ל הצטרף לקריאתו של רועי: "יש כאן בעיה שנמשכת מאז שנת 2007 וחוץ מבניית הגדר לא נמצא פתרון. כל מי שיכול אני קורא לו להגיע להפגנה".
שפי פז הוסיפה: "עיקר הפרובוקציה שמאשימים אותי כנגדה נוצרת מהתמונות שמצלמים אותנו. רוב הפעילות שלנו היא תיעודית ולא למען עשיית פרובוקציה. ההפגנה היא מאוד מסודרת וברישיון, יש תחבורה ציבורית שתקל על ההגעה. כל מי שמסכים איתנו שיש כאן בעיה שחייבת להיפטר שיגיע להפגנה. אין דרך אחרת והלוואי והייתה אפשרות אחרת".