ראש האופוזיציה, ציפי לבני, קראה היום (שבת),ליועץ המשפטי לממשלה (יועמ"ש) אביחי מנדלבליט, באירוע שבתרבות בחולון, לסיים את חקירות נתניהו לפני הבחירות. "שימו דברים אחרים בצד", אמרה לבני, שהוסיפה: "בואו נגיע לבחירות כשאנחנו יודעים מה באמת קרה בלשכת נתניהו, על ידי ראש הממשלה ומקורביו. אני רוצה שהדברים האלה יהיו ברורים עד הבחירות, שטחנות הצדק יטחנו מהר".


"מה שחשוב לדורות הבאים זה להיפרד מהפלסטינים ולהיפרד מנתניהו בבחירות דמוקרטיות", אמרה לבני, שביקרה בחריפות את התנהלות רה"מ מול חמאס: "נתניהו חסר אונים, הוא זקוק לאבו מאזן כדי לפתור את בעיית עזה. במקום לעשות עסקאות עם החמאס, כדאי לו להיפגש עם אבו מאזן בניו יורק בנסיעתו הקרובה".
על ההשוואות בין הביקורת נגד נתניהו להסתה נגד ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, אמרה: "די לבכי ולנהי. כרגע מי שממשיך לקרוא בוגדים, משתפי פעולה עם האויב ודואגים לפלסטינים - זאת ממשלת ישראל וראש ממשלת ישראל. נתניהו קורא בוגדים למתנגדיו הפוליטיים, הוא קרא לי במערכת הבחירות של 2015 'סכנה למדינת ישראל' אחרי שניהלתי איתו בחדר משא ומתן מדיני, ודאגתי אני לאינטרסים של מדינת ישראל. אחרי שבצוק איתן הוא ביקש ממני להיות זאת שמדברת עם האמריקאים כדי שנוכל לדאוג לביטחון מדינת ישראל.
לבני באירוע שבתרבות


לדבריה, "ראש ממשלה שמייצר אויבים מבית שקורא להם בוגדים, שרת משפטים שרומזת ששופטי בית המשפט העליון שכחו מה זה ציונות, רבותיי מספיק עם הבכי והנהי. מנחם בגין קרא לא למלחמת אחים, אנחנו פועלים עכשיו מול ראש ממשלה שפועל כדי לפלג ולשסות איש באחיו".

בהתייחס לגיבוש מחנה השמאל-מרכז לקראת הבחירות, אמרה כי "הקריאה שלי לכל מי שמתלבט - הצטרפו אלינו. יש לייצר עוד חיבורים, לא עוד פילוג. הפיצול בהצבעה למפלגות במחנה שלנו הוא אם כל חטאת. נדרש חיבור שמייצר תקווה ושינוי עם צוות שיודע לשים בצד את האגו, שעובד ביחד ונותן לציבור גם את תחושת החירום וגם מייצר סיכוי. הקריאה שלי לכל מי ששיתף לדרך שלנו, הצטרפו לגוש שיכול להחליף את הממשלה הזאת ולא לעוד פיצול קולות".