ראיון עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בתוכנית "המטה המרכזי" בערוץ עשר פוצץ הערב (שבת) לאחר שהמרואיין טען כי הסיכומים עמו הופרו. ברק טען כי הובטח לו להתראיין עם מגישת התוכנית אילה חסון בלבד, ומחה בתוקף כאשר פרשנים באולפן נכללו בראיון עמו. מנהיג מפלגת העבודה לשעבר אף התייחס לתקרית בה עזבה מוניקה לוינסקי ראיון בישראל בתחילת החודש.



העימות החל כאשר המראיינת אילה חסון פנתה לחברי הפאנל, רויטל עמירן ועו"ד ציון אמיר, ושאלה למה ראש הממשלה לשעבר "לא קופץ למים הקרים" וחוזר לפוליטיקה. עמירן החלה אז להפנות שאלה לברק, אך הוא נכנס לדבריה ואמר: "אני לא עונה לשאלה", דפק על השולחן והוסיף: "הראיון הסתיים". כאשר חסון וחברי הפאנל המשיכו לדון באולפן, ברק דפק שוב על השולחן ואמר בכעס: "אני מתנגד לניהול ראיון עליי בנוכחותך אחרי שהסכמנו מראש, סליחה". 

"אני לא רוצה להחזיר אותנו ליונית לוי ולמוניקה לוינסקי", הוסיף הרמטכ"ל לשעבר, בהתייחסות לפיצוץ הראיון בין מגישת חברת החדשות והמתמחה לשעבר בבית הלבן. "מה אנחנו קשורים?", שאלה מגישת חדשות עשר. כזכור, לוינסקי נטשה את הראיון לאחר שנשאלה האם היא סולחת לנשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון, ששיקר לגבי הרומן ביניהם והכפיש אותה. לוינסקי טענה כי השאלה נשאלה בניגוד לסיכום מוקדם עמה.

ברק אמר אז לחסון: "אנחנו הסכמנו מראש שאני מתראיין איתך. אני לא משתתף בראיון משותף בפאנל, תודה. אני מבקש לעזוב אתכם, שלום". כאשר המראיינת הזכירה כי "נהוג שהפרשנים מעירים הערה בסוף", השיב הפוליטיקאי לשעבר: "נהוג, לא בניגוד לסיכומים שסיכמנו לפני פחות משעה".