יו"ר ישראל ביתנו, שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (חמישי) להתפתחויות במירוץ לראשות עיריית ירושלים ותקף את השר זאב אלקין. "לא מבין את הבכיינות שלו. אם אתה גבר קח אחריות ותגיד נכשלתי. אל תחפש אשמים אחרים. לא מבין את הקיטורים - 'אכלו לי שתו לי'. לא הצלחת לקבל את התמיכה של הליכוד, שמריץ רשימה נפרדת", אמר השר בראיון לתוכנית "דקל סגל" בגל"צ. את הדברים אמר ליברמן ברקע הודעתם של ש"ס ודגל התורה על התמיכה במשה ליאון, מקורבו של ליברמן, במירוץ לראשות עיריית ירושלים.
עוד הוסיף ליברמן: "הדבר היחיד ראיתי זה ניסיון של ניר ברקת ואלקין להשתלט על הליכוד אבל זו בעיה שלהם. עובדה שגם סניף הליכוד בירושלים אומרת דרשני. הוא צריך להחליט אם הוא מנהיג או חבר בדג נחש".

בתגובה לדברי ליברמן, אמר אלקין: "יש לי חדשות לשר ליברמן: למרות לחציו על ראש הממשלה יש תמיכה רחבה מאוד בליכוד במועמדות שלי החל מרה"מ, שרי ליכוד וחכים מהליכוד ובקרב פעילי שטח של הליכוד מכל הארץ. במקום להסתתר מאחורי יועצים ועוזרים, איווט תהיה גבר ותגיד לירושלמים שהחלטת עם חברך אריה דרעי להשתלט על ירושלים בגלל אינטרסים זרים ודילים פוליטיים על חשבון תושבי ירושלים. ליברמן ודרעי ניסו למנוע ממני להתמודד ונכשלו ,הם ניסו למנוע מראש הממשלה לתמוך בי ונכשלו וגם עכשיו הקומבינה לא תעבור ואני אבחר לראש העיר".


כזכור, בתגובה להודעתם של הסיעות החרדיות, תקף אתמול אלקין ואמר כי דרעי וליברמן מנסים להשתלט על ירושלים. "אחרי שהכחישו והסתירו במשך חודשים ארוכים,נחשפה תכניתם של דרעי וליברמן שוב לנסות ולהשתלט על ירושלים ולהריץ שוב את משה ליאון שזוכה בכל הסקרים לתמיכה חד ספרתית של התושבים. לצערי, טובת ירושלים אינה עומדת לנגד עיניהם, אלא דילים פוליטיים ואינטרסים זרים המסכנים את עתידנו כאן בירושלים", אמר אלקין, "דרעי וליברמן הם אלו שהפעילו לחץ אדיר כדי למנוע ממני להגיש את מועמדותי לראשות העיר ונכשלו. דרעי וליברמן הפעילו לחצים גדולים על ראש הממשלה כדי שלא יתמוך בי ונכשלו. למה הם התאמצו כל כך לפגוע במועמדות שלי? כי הם יודעים, שאני המועמד היחיד שינצח אותם".

משה ליאון מסר אתמול בתגובה לדברי אלקין: "זה מאד כואב לגלות שכל מה שיש לך ביד, זה איזה סקר תלוש מהמציאות ותמיכה של איש חשוב ויקר אשר לא יכול לתת לך כלום, כי אין לו כלום לתת לך בזירה המקומית. כמה חבל שאלקין מאבד את העשתונות ומתקשה להסתיר את אכזבתו, אך חמור מכך הוא עוסק בהסתה ובפילוג. על כך נאמר: והמשכיל בעת ההיא יידום".