הממשלה אישרה פה אחד את המלצתו של שר התיירות יריב לוין למנות את פרופסור טליה איינהורן ומשה טרי כחברים בוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה (״ועדת גולדברג״). איינהורן היא פרופסור במחלקה לכלכלה ולמינהל עסקים באוניברסיטת אריאל, חוקרת אורחת בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב וחברה באקדמיה הבינלאומית למשפט השוואתי. השני טרי הוא בעל תואר שני בכלכלה ומינהל עסקים, שכיהן בשורה של תפקידים בכירים בשירות הציבורי ובמשק, בהם יו"ר הרשות לניירות ערך ומנכ"ל רשות הדואר.

הצורך במינוי השניים עלה לאחר שהחברים הקודמים בוועדה, רו"ח איריס שטרק וראש המל"ל לשעבר תא"ל במיל' יעקב נגל, הודיעו על פרישתם על רקע צו הביניים שהוציא בג"ץ, בשל קשריהם הפוליטיים לליכוד ולראש הממשלה, כפי שפורסם לראשונה בחודש מאי ב"מעריב". כעת יובאו לפתחה של הוועדה שמות המועמדים לתפקיד המפכ"ל והרמטכ"ל, ובכך יבוא לקצו הליך ארוך שהתעכב עקב מינויים לא ראויים בוועדה המייעצת למינוי בכירים.
השר לוין הביע תקווה שבכך תתאפשר פעילות הוועדה וניתן יהיה לבצע את המינויים הדחופים לשורה של תפקידים בכירים ובהם הרמטכ״ל, המפכ״ל ונציב השב״ס. השר לוין הוסיף ואמר: "פסילתם של המועמדים שהוצעו בשעתו על ידי ראש הממשלה, נגל ושטרק, הייתה בלתי מוצדקת על פניה ופגעה פגיעה קשה ביכולת לשכנע אנשים בעלי ניסיון ויכולת מוכחים לתרום לשירות הציבורי". 
עוד הדגיש: "במשטר דמוקרטי תקין, ביקורת ואישור מינויים צריכה להיעשות על ידי הפרלמנט לאחר הליך שימוע כפי שנעשה בארה״ב, ולא על ידי ועדות והרשות השופטת אשר בפועל נוטלים לעצמם את הסמכות לקבוע בסופו של דבר מי יתמנה".

כזכור, ביום רביעי האחרון ישראל איינהורן, יועצו של שר הביטחון אביגדור ליברמן לענייני דעת קהל ומדיה דיגיטלית, הודיע על התפטרותו מתפקידו, זאת כדי לאפשר את מינויה של אמו פרופ' טליה איינהורן לוועדה המייעצת למינויים בכירים בשירות המדינה. ליברמן קיבל את ההתפטרות ואמר כי הוא עושה זאת "בצער, אך בהבנה".