התפטרותה של שגרירת ארצות הברית לאו"ם ניקי היילי השאירה ישראלים רבים בהלם ובחשש מאובדן אחת הידידות הגדולות של ישראל בזירה הבינלאומית. גם דידי הררי, שדרן 103FM, הביע צער על עזיבתה של היילי, וקרא לה לחזור מהחלטתה, או לבצע עלייה לישראל ולרוץ בבחירות הקרובות לראשות הממשלה.



"למה עד שקורה לנו משהו טוב, הוא חייב להסתיים?" שאל הררי, "זה יותר מדי טוב להיות אמיתי? לכל שבת יש מוצאי שבת? הבאנו מנחוס לעצמנו?, הנה מסתיים לנו כל הטוב הזה, ניקי היילי, שגרירת ארה"ב לאו"ם הודיעה על עזיבת התפקיד. זהו, מיצתה". הררי המשיך ופנה אל השגרירה המתפטרת, "מה איתנו? רק על עצמך את חושבת? כמה יפה לך להשאיר אותנו חשופים לפגיעות באו"ם, רק עם דני דנון. מי יכסח את מוסדות האו"ם שיוצאים נגדנו? מי יטיל וטו על כל דבר שפוגע בישראל? מי יכנס באם-אמא של כל שונאינו ומבקשי רעתנו, מי?, ככה אמא לא עוזבת את הילדים שלה, אני מצטער. לא יפה היילי, לא יפה לעזוב אותנו ככה".



אך לאחר הבעת הצער, עלה בראשו של הררי רעיון, והוא פנה להיילי בהצעה. "אולי היילי קולטת שהבחירות בישראל קרבות, ויש לה רעיון לעשות עלייה. להקים מהר מפלגה, לעמוד בראשה, לרוץ בבחירות, לקחת איזה 30 מנדטים ולהיות ראש הממשלה הבא? אם כן, שיחקת אותה ניקי היילי", סיים הררי את דבריו.