אין דבר מעצבן יותר מאשר אנשים שמפריעים לנו באמצע האוכל, בעיקר כשהפה שלנו מלא. אך זה לא קורה רק לנו בני האנוש, מסתבר שגם בטבע חיות לא אוהבות שמציקים להן בשעת הסעודה.
פיתון סלעים אפריקאי, היה בדיוק באמצע סעודה דשנה של בליעת אנטילופה שלמה, כאשר לוכד נחשים הפריע לו באמצע והוציא אותו מכליו. לוכד הנחשים החצוף, ארתור רודן, הוזמן לחווה בדרום אפריקה, במחוז לימפופו, כיוון שבעלי החיים שם החלו להיעלם. לדעתו של החוואי שהזמין אותו, האשם בכך הוא הנחש הענקי הזללן, והוא טען כי זו לא האנטילופה הראשונה שנבלעה על ידו.
בעקבות הגעתו של לוכד נחשים, ביחד עם חברי צוות נוספים, הנחש "איבד את התיאבון" והקיא חזרה את האנטילופה בשלמותה. לשמחתנו הרבה האירוע תועד ועלה לרשתות החברתיות ואתרי החדשות. על פי מומחים לדבר, נחשים מאוד פגיעים כשהם אוכלים, ולרוב כשמפריעים  להם הם נוטים לנטוש את ארוחתם, או כפי שקרה במקרה זה להקיא אותה חזרה אל הטבע.

הפיתון האפריקאי הוא הנחש הגדול ביותר ביבשת אפריקה, וגודלו יכול להגיע ללמעלה מ-7.9 מטרים. מודבר בנחשים יחסית לא מסוכנים, שנוטים לתקוף בני אדם לעתים רחוקות בלבד, אך כן ידוע על תקיפות קטלניות שלהם על בני אדם. כמו רוב הנחשים, גם הפיתון האפריקאי אוכל את האוכל שלו בשלמותו, ויש לו לסת גמישה מאוד, מה שמאפשר לו לבלוע חיות שגדולות ממנו פי כמה וכמה.
ודאי תופתעו לדעת שכמו אצלנו בני האדם, יש גם נחשים עם "עיניים גדולות" שאוכלים יותר ממה שהם מסוגלים. לאחרים פשוט מפריעים באמצע הסעודה כך שאינם יכולים לשבוע. חוצפה.