עולם הדייטים הוא עולם אכזרי, ואתם עלולים להצליח או להיכשל במפגש עם בני זוג פוטנציאלים בגלל סיבות רבות ומשונות. אבל מסתבר שיש סיבה אחת שהיא פשוט בגדר פיגוע בכל הקשור ליחסים רומנטיים, ותשכחו מסקס כשזה נוגע אליה. על פי סקר חדש, שנעשה במסגרת אתר הבגידות Victoria Milan, כשאתם מגיעים לדייט כדאי שתוודאו שאתם מריחים נפלא, מכל מקום אפשרי. הריח הוא אומנם בעיני המתבונן, או המריח במקרה זה, אבל יש כללי בסיס שחייבים להקפיד עליהם. 


בסקר השתתפו כ-5,071 נשים וגברים אשר קיימו רומנים מחוץ לנישואיהם, מ-12 מדינות, ומטרתו הייתה לבדוק איזה משקל יש לריח בכל הקשור למשיכה מינית. על פי נתוני הסקר, ריח גוף טבעי הוא בגדר נשק פיתוי מבחינת הנשים, וכמחצית מהנשים (53%) אמרו כי הן מעדיפות שלגבר שלהן יהיה ריח טבעי.
מנגד, 63% מהגברים העדיפו שנשים יהיו עצמן ויתנו לריח הגוף הטבעי שלהן לעשות את העבודה. 

אך בכל הקשור לריח גוף "טבעי" יש מלכוד. כ-78% מהנשים ענו שיעדיפו לישון לבד מאשר לשכב עם גבר שמריח רע. הגברים לעומתן פחות בררנים, וכ-5 מתוך כל 10 גברים ענו כי הם יסבלו אישה מצחינה, העיקר שיהיה סקס.

Ingimage הנשים התבררו כיותר בררניות מהגברים בנושא זה. צילום
Ingimage הנשים התבררו כיותר בררניות מהגברים בנושא זה. צילום


עוד עולה מהסקר שריח רע הוא גם דיל-ברייקר במערכות יחסים קיימות, וכחצי מהנשים בסקר הודו כי נפרדו מבן זוגם בגלל שהריח לא טוב. אבל למרות תוצאות אלו, יש גם בשורות משמחות. מייסד האתר, סיגור ודאל, אמר כי הריח שלנו הוא אחד מהדברים שנמצא בשליטתנו, ואפשר לעבוד על על זה כדי לרצות את בני הזוג. 

"אין ספק כי הריח של המאהב מהווה טריגר רגשי ופיזי - גם שנים לאחר שהרומן נגמר, אתה לא שוכח כמה טוב הם הריחו", אמר. "אומנם אינך יכול לשלוט במראה שלך, אבל אתה כן יכול לשלוט באיך שאתה מריח - כך שמדובר בניצחון ענק, לאור מה שחשפנו על העדפותיהם של נשים וגברים בחרבי העולם".

במילים אחרות, אם נקפיד לשמור על היגיינה וריח מצוין, נוכל לנטרל את המכשול ולא ללכת לישון הביתה לבד. בהצלחה.



via GIPHY