בגידה היא עסק מסוכן, ורבים הם המקרים בתקשורת בהם מדווחים על כך שהבעל או האישה נתפסו על חם. אך יש מי שלא מוכנים להיכנס לסטטיסטיקה, גם אם זה אומר שהם יעשו לעצמם בושות ויסכנו את חייהם בנוסף.

לאחרונה הפך ויראלי סרטון קצרצר בו נראה גבר עירום מסתתר מתחת לאדן חלון בבניין דירות, והרשת גועשת באשר לנסיבות המשונות שהביאו לכך. 

הסרטון צולם בידי שכן מהבניין הסמוך, נפאל נגטי, מצרפת, שחזה במתרחש, תיעד וכמובן מיהר להעלות את הסרטון לפייסבוק. הפוסט שהעלה, ובו הסרטון, זכה עד כה ללמעלה מ-1.3 צפיות מידי גולשים שכמו נגאטי מצאו את המאורע משעשע למדי ומסקרן.




נגאטי כנראה לא ידע שהגבר העירום שתיעד יהפוך לדיון מעמיק וסוער ברשת, ויגרום לרבים לאבד שינה סביבו. בפוסט שהעלה נגאטי עם הסרטון כתב "אבל היכן אני גר?", וכן "מי שלח אותך לשם, אחי? הוא בוודאי בצרות צרורות". נגאטי גם לא היסס להביע ביקורת לצד ההלצות והוסיף: "אתה מסכן את חייך בשביל אישה של אחר? זה מטופש למדי". רבים מיהרו להגיב על הוידאו, והסכימו עם דבריו של נגאטי. "הבעל יראה את הסרטון בפייסבוק ויצחק במשך שלושים שניות ואז יבין שמדובר בבית שלו", כתב אחד הגולשים. אך אחרים חשבו שאולי בכלל מדובר בנער, שהתחבא כשההורים של חברתו הגיעו.
כפי שניתן לראות, בסרטון נראה גבר מתכופף תחת אדן חלון, ככל הנראה מסתתר מפני מישהו, כשהוא נמצא בגובה רב מעל פני הקרקע. ההנחה המנצחת הייתה עד כה  שבן הזוג של האישה או בעלה חזר הביתה במפתיעה. או זה, או שהוא אוהב להסתובב בחוץ בעירום במקומות גבוהים תוך כדי הסתכנות בנפליה. מצד שני, יתכן שאם הבעל/ בן זוג היה תופש אותו היה מדובר בסכנה גדולה עוד יותר.