מי שבאמת אוהב בעלי חיים, ירצה לבלות איתם בכל רגע נתון, ולו זה היה אפשרי גם לקחת אותם לכל מקום - לקניות, ללימודים ואפילו לעבודה. כמובן, שאחד לא מספיק, ועדיף להיות מוקפים בכמה שיותר גושי פרווה מתוקים ושובי לב. אצל לי אשר, כל החיים סבבו סביב בעלי חיים, בעיקר הצלתם.  בקולג', לי נהג לכלות את זמנו בהוצאת כלבים מכלביות, את חלקם אימץ ולאחרים עזר למצוא בית חם ואוהב. הוא הציל כ-16 בעלי חיים, וכיום יש בבעלותו שבעה כלבים ושני חתולים.  לחבריו ההולכים על ארבע בחר בשמות משעשעים: יפה, מולי, קאלי, בו בו, באטרס, הייון ולילי, ולחתולים קרא וויסקי וגוס.


ברגע שהחל לגור לבד, לי החל לאמץ כלבים, כמעט כמו הייתה זו עבודתו. מהמצב במכלאות, ניתן להבין למה לא היה לו קשה למצוא כל פעם מחדש בעלי חיים הזקוקים לבית חם. הוא משתדל לאמץ מבין כל ההמונים את אלו שהכי זקוקים לאהבה, למשל כמו כלבו באטרס, שהגיע למכלאה לאחר שעבר התעללות בידי בעליו הקודמים, וכן לילי, אותה מצא ישנה בבוץ מאחורי פחי זבל. "היא הייתה במצב מזעזע אך ידעתי שהיא מיוחדת", סיפר לי, "ראיתי זאת בשתי עיניה העצלות. הייתי צריך לחכות שלושה שבועות לפני שהייתה מוכנה לאימוץ. הייתי מבקר אותה 3-4 פעמים בשבוע ואומר לה 'יהיה לנו כל כך כיף ביחד כשאני אוציא אותך מפה'".



כאשר מצא את לילי היא סבלה מהתקפי אפילפסיה קשים, והיה צורך לטפל בה לפני אימוץ עתידי. למרבה המזל, לבסוף נמצאה לה התרופה שעזרה לה.  כעת חלפו כבר תשעה חודשים מאז ההתקף האחרון של לילי, ובפעם הראשונה היא מתפקדת ללא עזרת התרופות.


כשהוא לא עסוק באימוץ בעלי חיים, הוא משתדל לבקר במכלאות ולעזור ככל יכולתו. את הכלבים והחתולים שבבעלותו מצא בדרכים מקריות ומשונות למדי. את מולי הוא מצא כשחיכה לאימו, בזמן שנתנה את השעון שלה לתיקון בחנות שמולה, מעבר לרחוב היה מקלט לבעלי חיים בפלורידה. את הייבן מצא כשביקר עם חברתו, כעת לשעבר, את הוריה בטקסס.


בעלי החיים שלו, רובם כאמור כלבים, מגיעים מכל רחבי ארה"ב, ויחד יוצרים משפחה אחת פרוותית ומתוקה. מדובר במשפחה לכל דבר, כשכל חבר בה הוא שונה ומיוחד- כלבים ענקיים וכלבים מיניאטוריים, כלבים בוגרים וגורים, כלבים שאוהבים לנוח וכלבים נמרצים שזקוקים להרבה ספורט. מה שמקשר בין כולם הוא שלי אוהב אותם באופן שווה והם אותו.


בעוד יש מי שיראו ברעיון המגורים עם תשעה בעלי חיים מאומצים דבר מרתיע, עבור לי זה הדבר הכי טבעי בעולם. כל חברי משפחתו השעירים מתאימים היטב לחייו ומסתדרים האחד עם השני, כולל החתולים.


לי גם  לוקח את משפחתו השעירה אתו לכל מקום אפשרי, ומשתדל גם לבלות עם כל אחד מהם בנפרד. לדבריו הוא תמיד רצה שחייו יהיו מלאי בבעלי חיים, וכעת נראה שהוא אכן חי את החלום. "מדובר בבידור תמידי ואני אסיר תודה על כך שיש לי בית מלא בכל כך הרבה אהבה ופרוות כלבים". 


בהחלט נראה שמדובר במשפחה גדולה, שעירה ומאושרת.