האביב מביא עמו הרבה דברים טובים, אך לצד זאת נראה שהוא גורם לאנשים להתנהג בקלות דעת ולעשות שטויות. רק לאחרונה התפרסמה ידיעה על צעיר שנטרף בידי תנין כדי להוכיח את אהבתו, ועכשיו מגיע אלינו הסרטון הבא. בסרטון המבהיל ומעורר האימה שצף ברשתות נראה נער שנמצא רגעים בודדים מתקיפת כריש


זאת, לאחר שקפץ לבריכת כרישים באתר נופש. בסרטון, נראה הנער, סטודנט אמריקאי וחבר אחווה במוסד לימודים אקדמאי, מזנק וכמעט נופל לתוך בריכת כרישים, תוך שהוא יוצר במים המולה רבה. ככל הנראה זה מושך את תשומת ליבו של כריש אחד שממהר לעברו ולא כדי לברך אותו בבואו לאתר הנופש.
הנער המבוהל מבחין בכריש ובורח מיד, הוא מצליח להתחמק ממלתעות הכריש בדקה ה-90. ברקע נשמעים חבריו הטובים צוחקים למראה האירוע, אך אחד מהם נשמע מודאג וצועק לו לצאת מהמיים.


 

Y'all gotta stop jumping in shark tanks (but if you do, send the videos to [email protected])

A post shared by TFM (@totalfratmove) on


על פי אתר ה-dailymail הסרטון הועלה לחשבון האינסטגרם totalfratmove, תחת הכיתוב שלא משאיר מקום לתהיות: "אתם חייבים להפסיק לקפוץ לתוך בריכות כרישים". כמובן, שהמטרה היא שאנשים כן יעשו זאת וישלחו את הווידאו לבעלי חשבון האינסטגרם. נכון לעכשיו, לא ידועה זהותו של הנער אך על פי דיווחי החדשות הסרטון צולם באתר הנופש אטלנטיס באיי הבהאמה. 
הנער והכריש שלו הפכו מיד פופולאריים, וזכה לצפיות רבות בחשבון האינסטגרם של האחווה וברשתות החברתיות הנוספות. בחשבון האינסטגרם התמוה, רבים מיהרו להגיב, כשהרבה מהגולשים נראו משועשעים מכל הסיפור. אך היו מי שטענו שפרסום סרטונים כמו אלה מעודד אנשים להתנהגות מסוכנת כזו. היה אף גולש שתהה "מה הכרישים האומללים האלו עושים שם בכלל??"