לרוב כשסרטוני בעלי חיים מגיעים לרשת הם מלאים באלימות ודם, או של בעלי החיים האחד כלפי השני או של פגיעה מצד בני אנוש אכזריים. אך לפעמים יש רגעים בטבע שהם יפים, שלא קורה בהם שום נזק לבעלי החיים המשתתפים בו. אלו הם הרגעים היפים ביותר.

לאחרונה עלה לרשת  סרטון מתוק של משחק בין קרנף לפיל, תחת הכותרת המשעשעת והמתאימה "פנים אל פנים: פיל שובב נגד קרנף לחוץ". הסרטון, שצולם בפארק הלאומי קרוגר בדרום אפריקה, מתאר רגע של "עימות" או יותר נכון משחק, בין שני בעלי חיים מדהימים בחיק הטבע.
הסרטון צולם בידי תיירים ששהו אותה עת באתר, וככמו שרובנו היינו מפרשים זאת, הם חשבו שמדובר בקרב בין שני בעלי החיים המגודלים. אך המפגש הזה בין הקרנף הלבן לבין הפיל לא נבע מרצון לטרוף או מתחרות. אלא, מתברר שהפיל החמוד בסך הכל חיפש חבר למשחק. לדברי ג'ויס פול, חוקרת מטעם נשיונל גיאוגרפיק ומומחית להתנהגות של פילים, מדובר בפיל זכר בגיל הנעורים, שעושה מחווה כדי להזמין את הקרנף למשחק. לצערו של הפיל, הקרנף המבולבל לא מבין את המחווה של הפיל, והרים על החדק שלו ענף גדול, ומפרש את ההתנהגות שלו כאיום והזמנה לקרב.

למרבה המזל, כאמור, אין נפגעים מן המפגש הזה, אלא פשוט קצר בתקשורת בין שני בעלי החיים. כאשר הפיל מתקרב אל הקרנף עם מקל, הקרנף הלחוץ מגיב באיום. כתוצאה מכך הפיל זורק לעברו את המקל, עדיין בניסיון לשחק איתו, אך הקרנף מפרש את ההתנהגות כאגרסיביות ונכנס לעמדת מגננה. 
 
פילים ככלל, ופילים אפריקאים בפרט נחשבים כבעלי חיים מאוד אינטליגנטים, אך לזהות ולחזות התנהגות של בעל חיים מזן אחר היא מסובכת יותר, במיוחד אם אתה פיל צעיר שמחפש חבר למשחק. אך לפילים יש הרבה יכולות אחרות, הם מסוגלים לבצע מעל 200 תנוחות ומחוות, מה שעוזר להם להראות טווח רחב של רגשות. הם גם מסוגלים לזהות מגוון רחב של סימנים של בעלי חיים אחרים.