העולם לא שייך רק לצעירים, לפחות לא אם תשאלו את מאורי טזוקה, בת 80 מיפן. ממרומי גילה טזוקה הספיקה לעשות דברים רבים בחייה, וגם בגילה המופלג היא מוכיחה שעדיין יש לה את זה.

את דרכה החלה טזוקה בכלל כזמרת אופרה, ועד לשבוע זה גם עבדה ככוכבת פורנו. היא נחשבת לכוכבת הפורנו הוותיקה ביפן, אך תופתעו לשמוע שנכנסה לתחום בגיל מאוחר יחסית. נכון לעכשיו היא החליטה לתלות את בגדי המשרתת השובבה והשוט לאחר עשר שנות קריירה, כלומר היא החלה את הקריירה בגיל שבו רוב האנשים מגיעים לבית אבות או לבתי קברות. בהחלט מרשים.

החליטה שהספיק לה. צילום מסך
החליטה שהספיק לה. צילום מסך


 


גם הסיבה לפרישה שלה משעשעת למדי. לדבריה, הצילומים היו קשים בזמנים שהביאו בני זוג שלא מצאו חן בעיניה, לכן החליטה לעת עתה לצאת מאור הזרקורים. "אין לי שום חרטות", אמרה, "אך הצילומים הופכים קשים כשהשחקן שבוחרים אינו לטעמי. זה אף פעם לא היה סביב הכסף מבחינתי. ברגע שהזרקור נדלק, את פשוט עושה את המיטב שלך".

שחקנית הפורנו הוותיקה ביפן. צילום מסך
שחקנית הפורנו הוותיקה ביפן. צילום מסך



אך לא כולם קיבלו את הפרישה של טזוקה בקלות והיא מספרת שלאחר שהודיעה על עזיבתה "כבר שאלו אותי לגבי חזרה לתחום בעוד שנתיים-שלוש, אמרתי שאני אחשוב על זה".
את דרכה בתעשיית הפורנו החלה לאחר שהכירה מישהו שהיה במאי פורנו והוא הציע לה להשתתף. "הסט היה כיפי ומלא חיים", אמרה , "אני מתכוונת, זו עבודה אחרי הכל; את רק צריכה לעשות את המיטב שלך כשאת באור הזרקורים".

 

החליטה לפרוש בגיל 80. צילום מסך
החליטה לפרוש בגיל 80. צילום מסך



תעשיית הפורנו של יפן היא תעשייה משגשגת המגלגלת כ-20 ביליון דולרים בשנה וסרטים בכיכוב קשישים מהווים כרבע מנתח השוק. התחום של פורנו עם קשישים פותח בידי שיגאו טוקודה, שחקן פורנו בן 82, שכבר כיכב במאות סרטים כחולים עם כותרות כמו "טיפולי קשישים אסורים" ו"אימון מאני של לוליטות".
 
אז אולי פורנו-גריאטריה הוא לא לטעמו של כל אחד, אך מדובר בתעשייה משגשגת למדי, במדינה בה מעל 34 מיליון תושבים (כרבע מהאוכלוסייה) הם בני מעל 65.