דביבונים הם חיות חביבות למדי, ואם יצא לכם לצפות בהם, אפילו מבעד מסך הטלוויזיה או המחשב, ודאי שמתם לב שלרוב הם טיפה שמנמנים. עובדה זו אגב, מוסיפה למתיקות שלהם עוד יותר. מעבר לשמנמנות, נראה שלדביבונים יש נטייה להיתקע במקומות המוזרים ביותר. לאחרונה הפך ויראלי סרטון בו נראה דביבון שמנמן תקוע בתוך חור בעץ, כשהוא נאבק להיכנס פנימה.

 
בסרטון שצולם בפרוספקט פארק, ברוקלין שבניו יורק, נראה חלקו האחורי של דביבון עגלגל כשרגליו הקטנות בועטות באוויר לכל עבר. במשך כמה שניות נראה הדביבון נאבק במשקלו ומושך עצמו פנימה לתוך העץ. למרבה המזל זהו סיפור עם סוף טוב, ולבסוף הדביבון הצליח במשימה ונכנס לתוך העץ. השאלה היא האם יצליח לצאת מן העץ, או שהוא ייאלץ לעשות דיאטה קלה לפני כן.
 

אומנם מדובר בסיפור משונה למדי, אך זו  לא הפעם הראשונה ובטח לא האחרונה שדביבון שמנמן נתקע במקום מאוד משונה. לפני מספר חודשים, ניסה דביבון סקרן להיכנס לתוך טנק אך הוא נתקע במהופך, ולעומת חברו מהסרטון הקודם, לא הצליח לחלץ את עצמו. למזלו, הוא לכד את תשומת לבם של שני גברים שעברו באזור, שהגיעו לעזרתו אך לא לפני שדאגו לתעד את המאורע.
 

via GIPHY

לא ידוע מה הוא המיקום המדויק של הסרטון, אך משערים כי הוא צולם בארה"ב. בסרטון נראה אחד הגברים  מצלם, בעוד השני שם כפפות על ידיו, מטפס על הטנק ומנסה למשוך את הדביבון מזוויות שונות. אך בשל גודלו מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית. חברו בינתיים נשמע מציע לשמן את הדביבון כדי לחלץ אותו מהטנק. בעוד מדובר ברעיון טוב, ללא חומר משמן בקרבת מקום הם נאלצים להמשיך ולמשוך את הדביבון כפי שעשו עד כה. לאחר שאחד הגברים מתייאש מניסיונות החילוץ, מגיע גבר נוסף במדי צבא ומצליח לחלץ את היצור העגלגל, הוא שולף אותו במהירות מן הטנק והדביבון נראה מתעופף באוויר, נוחת על הקרקע ורץ אל היער. על פי הדיווחים לדביבון לא נגרם נזק והוא חזר לחייו, בתקווה שלא להיתקע במקומות משונים נוספים.