גופה זה דבר מבאס, במיוחד אם היא מדממת או מלוכלכת, ודורשת הרבה ניקיון אחריה. בנוסף לכך, אל לנו לשכוח את המאמץ של לקבור אותה או להחביא אותה במרתף שלנו, סתם בשביל הכיף או כדי שהמשטרה לא תאשים אותנו ברצח או משהו כזה.

בעוד כל זה נשמע כמו חלום בלהות (או אולי פנטזיה אצל אחרים), לאיש אחד מאוסטריה קרה משהו ממש דומה. האיש, אשר ידוע רק בשם כריטיאן תי, החליט יום אחד לפנק את עצמו והזמין אליו הביתה זונה. יחד הם חגגו את הלילה עם הרבה סקס וסמים. עד כאן, הכל נשמע כמו חלום שהתגשם, אך כשהוא התעורר הוא גילה לחרדתו כי האישה איתה בילה את הלילה מתה. אותו בחור שובב, ממריאצל, אוסטריה, נכנס לפאניקה במחשבה שהוא רצח אותה כשהיה תחת השפעת סמים, ופשוט לא זוכר זאת.


כשהוא אחוז תזזית ועל סף קריסת מערכות כללית, החליט כרסיטיאן לעשות את הדבר הכי הגיוני בעולם. הוא לקח את חפירה וחפר קבר תחת המדרגות במרתף שלו, שם בפנים את הזונה המתה וכיסה את הקבר בהמון שכבות של בטון.  אם זה לא מספיק מוזר, מסתבר שביתו הייתה אותה עת בבית, ולפני שקבר את ההונגרייה בת ה-42, הסיע את בתו בת ה-17 לעבודה.
  
האירוע התרחש בדצמבר האחרון, וכריסטיאן הוגדר כחשוד היחידי ברצח היצאנית. אך כעת, לשמחתו הרבה, התובע הכללי והמשטרה הודיעו לו כי הוא אינו אחראי למותה, בין אם הוא זוכר זאת ובין אם לא. חוקר המשטרה, אנטון קיזל, סיפר כי החשוד בן ה-40 אמר שמצא את הגופה כשכבר הייתה קרה. "היא לבשה רק חלוק רחצה. הוא נלחץ", הוסיף החוקר. בנוסף לכך שקבר אותה, על מנת להיות בטוח שלא יהיו עוד ראיות, כריסטיאן שרף את בגדיה התחתונים. הוא סיפר למשטרה כי רצה לחתוך את הגופה לחתיכות ולשרוף אותה, אך נחרד מעצם על המחשבה על כך.

via GIPHY

כעת התביעה והמשטרה טוענים כי הם מאמינים שהאיש ההזוי לא אחראי למותה, וכי הזונה ככל הנראה מתה כתוצאה משימוש בסמים. וולטר פלובס, ראש התביעה הכללית, אישר לכלי התקשורת המקומיים כי לא נמצאו ראיות לכך שמדובר ברצח, ומנתיחה שלאחר המוות עולה כי האישה צרכה סמים לפני מותה.

בתקשורת המקומית מדווחים כעת כי האיש לא יואשם ברצח או בהריגה, ושוחרר כעת ממעצר. אך הוא לא יוצא מהאירוע נקי כפיים, כריסטיאן השובב צפוי לקבל עונש בגין הפרת מנוחת המת.