יש מעט דברים שאפשר לסמוך עליהם, אבל דבר אחד בטוח - בשעת צרה, פיצה תמיד תהיה שם בשבילנו ולעתים היא אף מצילה חיים. טוב, בערך.
כך קרה לאחרונה לעובד פיצרייה, לאחר שניצל ברגע האחרון מתאונה קטלנית. על פי דיווחים בכלי התקשורת בקנדה, המכונית התנגשה בפיצרייה וריסקה את כל החלק הקדמי שלה, בשעות הבוקר המוקדמות. את פניה של המשטרה שהגיעה למקום האירוע סביב השעה שתיים לפנות בוקר, קידם מראה מחריד - כל החלק הקדמי של הפיצרייה היה הרוס לחלוטין, וכן גם פנים המבנה ספג נזק רב.

בעל הפיצרייה, אסיף מחמוד, סיפר כי בעת ההתרחשות העובד בדיוק חתך פיצה מאחורי המקרר. "המכונית התנגשה במקום, והייתה תקועה בין התנור לפיצרייה...יש שם חלון קטן דרכו העובד נמלט ואז התקשר למשטרה", סיפר מחמוד. "הוא בדיוק היה עסוק עם שניים-שלושה לקוחות, וכשהוא נכנס פנימה אל מאחורי המקרר, נשמעה חבטה גדולה, הוא בקושי הצליח לברוח משם. החלק האחורי של המקרר - בגלל זה הוא ניצל. אם הוא היה כאן (בחלק הקדמי), אז, אוי אלוהים!"

הפיצרייה ספגה נזק רב. צילום מסך
הפיצרייה ספגה נזק רב. צילום מסך
כאמור, הפיצרייה ספגה נזק רב, אך למחמוד הוקל שאף אחד לא נפגע. "הדלפק והמקרר נדחפו לאחור, והתנור פגע בקיר האחורי וגם הוא שבור", אמר מחמוד. "תודה לאל שאף אחד לא נפגע באופן חמור או אפילו מת, נכון? בדרך כלל יש לנו לקוחות סביב שתיים לשתיים וחצי לפנות בוקר, אז אם אנשים היו עומדים כאן, הם היו נפגעים".

אירוע ללא נפגעים. צילום מסך
אירוע ללא נפגעים. צילום מסך

מחמוד הוסיף כי העובד לא זוכר הרבה מהאירוע כיוון שהיה בהלם ממה שקרה. בובי קולר, הבעלים של חנות המשקאות החריפים הסמוכה לפיצרייה, אמר שהחבטה מפגיעה של המכונית אפילו הורגשה בחנות שלו. "כשנכנסתי, היו כמה בקבוקים שהייתי צריך לאסוף מהרצפה, וכל שאר המדפים הוזזו ממקומם", קולר אמר, "זה היה מפחיד ומזעזע. לא האמנתי לזה בעצמי כשראיתי את כל הדבר הזה (החלק הקדמי של החנות לאחר ההתנגשות)".


נכון לעכשיו, מהמשטרה לא נמסר אם הצליחה לעצור את נהג הרכב הפוגע, והחקירה בעיצומה.
 

via GIPHY