הפעם הראשונה שאנו עושים משהו היא תמיד מיוחדת, בין אם מדובר בקפיצת באנג'י, אכילת פיצה עם אננס או איבוד הבתולים. אומנם סקס בפעם הראשונה הוא לרוב ממש מביך וגורם לנו לא לרצות לזרוק את הפרטנר האיום, אבל כשזה קורה התקווה היא לפחות שזה יהיה מרצון ועל ידי מישהו שמכירים.



אישה אחת חסרת מזל מרוסיה, שמרה על בתוליה היטב במשך המון שנים, אבל יום אחד איבדה אותם ממש בטעות. האישה, צעירה בת 29 מרוסיה, שמרה על בתוליה ליום החתונה שלה. היא החליטה ללכת יום אחד לבדיקה שגרתית במרפאה ציבורית בנובוסיבירסק, רוסיה, וכנראה תצטער על זה למשך כל ימי חייה.



היא נבדקה בידי רופאה צעירה ולטענתה "זו הייתה פגישתי הראשונה עם הרופאה ואמרתי לה שאני עדיין בתולה". אך למרות ההזהרות שקיבלה, הרופאה לא נהגה בזהירות, והצעירה מיד הרגישה שמשהו אינו כשורה. "חשתי כאב במהלך הבדיקה וראיתי דם על הכפפות של הרופאה. אבל היא אמרה לי שהכל בסדר".



לאחר הבדיקה המשיכה הנוצרייה ההדוקה לחוש כאבים ואי נוחות באיבר מינה, לכן הלכה לקליניקה פרטית כדי "לאשש את חשדותיי". לחרדתה,  במרפאה אמרו לה את הנורא מכל, "שקרום הבתולים נקרע באופן חלקי. אנשים וודאי יבינו את הזעם שלי", סיפרה, "בכיתי כל הלילה וביום המחרת, פשוט לא יכולתי להפסיק לבכות. איך היא יכלה לעשות לי את זה? בחיים לא היית מצפה שזה יקרה בצורה כזאת, שיתייחסו אלי בצורה כזו נוראה"

על פי הThe Siberian Times, האישה היא נוצרייה הדוקה שרצתה לשמור על בתוליה ליום חתונתה. "אלו העקרונות שלי ורציתי לדבוק בהם. זה אולי הפתיע את הרופאים, אבל אמרתי להם בהתחלה שאני לא נשואה, ולכן לא קיימתי יחסי מין כי אני מאמינה שזה צריך לקרות לאחר הנישואים. זה מה שכתוב בתנ"ך".

Ingimage :תקבל פיצויים על הנזק שנגרם לה בידי הגניקולוגית. צילום
Ingimage :תקבל פיצויים על הנזק שנגרם לה בידי הגניקולוגית. צילום
בתקופה בה אירע המקרה, הצעירה חסרת המזל הייתה מאורסת, אבל צרה אחת התגלגלה ככדור שלג והובילה לאחת נוספת. אם לא די בסבל שכבר נגרם לה, הארוס שלה "הטיל ספק אם זה אפשרי שרופא יקרע את קרום הבתולים". הוא לא האמין לאף מילה מדבריה ועל כן ביטל את האירוסים שלהם. 

באופן לגמרי לא מפתיע, בעקבות כל הדרמה שעברה, החליטה הצעירה לתבוע פיצויים מידי המרפאה בה טופלה, ואף זכתה. לאחר דיון בבית המשפט, במהלך פסק דין חריג במדינה הקרה, הוחלט כי היא זכאית לקבל פיצויים בסך 33,183 יורו. הצעירה המדוכדכת אומנם ציפתה לסכום גבוה בהרבה, ועורכת דינה אף טענה בבית המשפט שבמדינות מערביות נשים מקבלות פיצויים בסך מיליוני דולרים על טעויות כאלו. יחד עם זאת, עורכת הדין, טטיאנה פופובה אמרה כי היא "מרוצה מפסק הדין, כיוון שברוסיה אנחנו רק מתחילים להכיר במקרים של נזקים מוסריים". היא הוסיפה כי "זה המקרה הראשון ברוסיה שבית משפט מעניק פיצויים על איבוד בתולים בידי גינקולוג".

על פי החלטת בית המשפט, הפיצויים שתקבל הצעירה הם בשל נזק שנגרם לצעירה בתחום המוסר. "למה שאני אתחבא בפינה בבית ואתמודד עם הכאב הזה לבדי?" אמרה הצעירה. "רק אלוהים יודע כמה סבלתי, וכך גם אמא שלי".  הרופא הראשית בקליניקה בה איבדה הצעירה את בתלויה סרבה להעניק התנצלות פומבית ואמרה רק ש"אינני מגיבה על החלטת בית המשפט. אם הם זכו אז הם זכו". אך לפחות בקליניקה פעלו בהיגיון ופיטרו את הרופאה שטיפלה בצעירה. 

via GIPHY