למרות שבארץ חתונה היא בגדר נורמה חברתית מחייבת, היא לא מיועדת לכל אחד, ושיעורי הגירושים הגבוהים בהחלט מעידים על כך. אנשים מתחתנים מסיבות שונות, חרמנות, כסף, שעמום, פחד להיות לבד. לעיתים אנשים אפילו מתחתנים מתוך רצון ואהבה. תהיה סיבת החתונה אשר תהיה,  תמיד כדאי לשים לב לסימני אזהרה שמעידים על כך שלא כדאי שהאיחוד הזה יצא לפועל.



לאחרונה הועלה באתר reddit שרשור שדן באותם סימני אזהרה, אליהם שכדאי לשים לב אליהם לפני שמזמינים אולם חתונות.  בשרשור ביקשו ממארגנות חתונות לספר על נורות אדומות שצריך לשים לב אליהן לפני החתונה. המארגנות נענו לבקשה, ודנו בנושא הרגיש מתוך ניסיונן האישי, בהן חזו במו עיניהן בטקסי החתונות שארגנו.
 
שושבינים מהגהנום

via GIPHY

מארגנות חתונות עדות להרבה דברים שקורים במהלך מה שאמור להיות היום המאושר בחיים, דברים שגורמים להן להסתכל על זוג ולהגיד "אני נותנת להם שעה עד הגירושים". לא במפתיע, מארגנות רבות כתבו שבגידה הוא סימן אזהרה ענקי. זה נראה מובן מאליו, אבל יש מי שממשיכים בטקס למרות שהם יודעים שבוגדים בהם. מארגנת חתונות אחת כתבה "שושבינה שהייתה בהריון אמרה לאחות של הכלה שהיא שכבה עם החתן ושהתינוק ממנו. מיותר לציין שזכינו לחזור הביתה מוקדם באותו ערב". אחרת כתבה, "ארגנתי את החתונה הכי מדהימה בעולם! הנישואין לא נמשכו אפילו שש שעות"

via GIPHY

מישהי אחרת כתבה, "הכל התנהל בצורה נורמטיבית יחסית לחתונה- עד שהשושבין סיים את הנאום. לאחר שהשושבין סיים עם האיחולים שלו לזוג, החתן ביקש את תשומת ליבם של השושבין והכלה. הוא סיפר להם שהוא יודע שהם שכבו מאחורי גבו בכל תקופת האירוסין , ושהוא עומד להגיש בקשה לביטול הנישואין". 
 
הפכים מתגרשים 

מעבר לבגידה, סימני אזהרה נוספים על פי המארגנות כוללים איחור מזעזע של שעות רבות לחתונה, של הכלה או החתן. אך לא רק. מסתבר שהאמרה הפכים נמשכים אינה תמיד נכונה. מארגנת חתונות אחת כתבה על משפחת החתן באחת החתונות שארגנה ש"הצד שלו היה רועש, קולני וחצוף לחלוטין, ודאגו שכולם ידעו עד כמה הם עשירים". לעומתו, המשיכה המארגנת, הכלה הייתה צעירה שקטה, ביישנית עם משפחה קטנה מלאה באנשים משעממים ואפרוריים. בשלב כלשהו החתן חטף את המיקרופון וביצע גרסה מחרידה לשירו של פרנק סינטרה my way בעוד כל המשפחה שלו מעודדת אותו ברקע. לאחר מכן הוא פנה לאשתו ואמר: הלילה אנחנו נעשה את זה בדרך שלי אישה קטנה!! והחל לעשות תנועות סקס בסגנון דוגי סטייל. הכלה הסמיקה והפכה אדומה כולה, קמה ויצאה, כשאמה אחריה. הם לא שרדו זמן רב לאחר מכן".
בזוג זה בעצם לבד

סימן אזהרה נוסף לכך שעדיף לקפל את הבסטה, הוא כאשר החתן והכלה כלל לא טורחים להיות יחד במהלך החתונה. נכון, יש משפחה וחברים שרוצים לדבר איתם, אבל אם אתם לא מסוגלים לשהות במחיצת בני הזוג  את שארית החתונה, איך תבלו יחד את שארית חייכם? "הסימן הנחבא שאני תמיד שמה לב אילו הוא כמה קרוב הכלה והחתן ישבו אחת ליד השני במהלך הנאומים, הארוחה וכו", כתבה מארגנת חתונות אחת. 

"הזוגות המאושרים ישבו תמיד צמוד, כשהם שקועים בעולם שלהם, בעוד שאר החתונה מתרחשת סביבם. בפעמים אחרות, השניים ישבו בשני צדדים נפרדים של השולחן". מגיבה אחרת הסכימה איתה והוסיפה "ברגע אחד הכלה והחתן לא טרחו להראות אחד ליד השני בחתונה. הייתי צריכה לגרור אותם כדי שיצלמו תמונות של שניהם יחד, אבל המשיכו ללכת ולבלות ים החברים שלהם".