זה לא סוד שעישון הוא סכנה בריאותית וסביבתית חמורה, ולא לשווא הכנסת כימיקלים מרצון לתוך הגוף לא הולכת יד ביד עם לחיות.  מעבר לכך שמדובר בהתאבדות איטית, המעשנים גם כופים על הסביבה שלהם  מוות ומחלות וכן מזהמים את הסביבה. אך מה שמפתיע יותר מכל בסיפור, הוא שיש מעשנים שעדיין לא הפנימו שלהשליך את מקלות הסרטן ארצה, לתוך שיחים, ביובים, או שאר מקומות עם פוטנציאל דליקות ופיצוץ גבוה זה לא חכם במיוחד. בלשון המעטה. 

גבר מעשן אחד למד בדרך הקשה בדיוק את הלקח הזה, והוא כנראה לא יסתכל יותר על ביוב אותו הדבר. בסרטון ויראלי שעלה לרשת נראה גבר שניצל ממוות בטוח, לאחר שהשליך בדל סיגריה לתוך "חור" ברחוב.  הצילום צולם במצלמות אבטחה, ובו נראה גבר אחר מתקרב אל החור ברצפת הרחוב, ומשליך פנימה כל מיני דברים לא ברורים מתוך השקית שלו. זמן מה לאחר מכן נראה הגבר  המשען ניגש לחור ומציץ פנימה, מוציא סיגריה מהפה  וזורק אותה לתוך החור ומתכונן ללכת.

לצערו, הפעולה הטיפשית שלו הובילה לפיצוץ אדיר רגעים ספורים לאחר מכן, מתוך אותו חור שהיה בעצם פתח של ביוב. הגבר נראה מועף באוויר ומושלך ארצה, ולמשך מספר רגעים לא ניתן לראות דבר בגלל ענני אבק ושברי בטון. באופן מפתיע, לאחר שהאבק מתפזר, הגבר נראה כשהוא עדיין חי. הוא שכב על האדמה, ניסה לזחול ולצאת ממקום ההרס ובסוף הצליח לקום ולהתרחק מהאזור.
על פי ה-dailymail, הסרטון צולם בטהרן שבאיראן. בנוסף לכך, הכיתוב המעצבן המופיע לאורך כל הסרט בדיוק במרכז מהסך, הוא בפרסית ובו אזהרה על הסכנה בזריקת בדלי סיגריות לתוך ביובים. הסרטון הפך ויראלי בתוך זמן קצר ונצפה בידי מיליוני גולשים בטוויטר וברשתות החברתיות.

נכון לעכשיו, לא ידועה זהותו של האיש הגאון, וגם לא מאילו פגיעות סבל כתוצאה מהפיצוץ, אם בכלל. דבר אחד בטוח, הוא לעולם לא ישליך יותר בדלי סיגריה לתוך ביוב, אלא יסתפק בזריקה שלהם למקומות בטוחים יותר כמכלי דלק או לתוך מפעל זיקוקים.