אומרים שנקמה היא דבר כואב, אך ככל הנראה הכוונה היא לא לכאב פיזי. אם כי יש מידי פעם אנשים קצת פסיכיים שחושבים שכדאי להמחיש את המונח הזה במלוא הדרו - בעיקר כשמדובר בבגידה, אקט שעל פי רוב הוא בלתי נסלח. במקרה זה, בן או בת הזוג מרגישים צורך להטיל אימה וכאב לבני הזוג הבוגדים ולמאהבים שלהם. למרבה האבסורד, לרוב כשאנשים  תופסים את בני הזוג שלהם בוגדים, הם נוטים להוציא את זעמם על המאהבים ולא על מי שהבטיחו לשמור להם אמונים. בני הזוג הבוגדים לרוב יוצאים ללא פגע.


לאחרונה עלה לרשת סרטון נקמה של אישה נבגדת, שתפסה את בעלה על חם עם המאהבת. בווידאו המטריד נראית האישה אחוזת התזזית תופסת בשערה של המאהבת, ומכה בה עם מקל, בעוד הבעל מנסה להגן עליה ללא הצלחה רבה. על פי הדיווחים, האישה הזועמת תפסה את הבעל והפילגש הצעירה שלו באקט ברכב שלו, ופשוט איבדה את זה. תחילה היא נראית מושכת לצעירה בשיער וחושפת את פניה למצלמה, ולאחר מכן היא מעלה את השמלה שלה ומכה בה על הירך ועל הישבן שלה. כל אותה עת הבעל, שהיה לבוש רק חלקית מנסה לחסוך מן המאהבת את זעם האישה שלו. בסרטון גם ניתן לראות ולשמוע את האישה הצעירה בוכה בכאב בעוד האישה מכה בה.

לא ידוע מה הוא המקור המדויק של הסרטון, אך מאז עלה השבוע לרשת הוא הפך ויראלי ונצפה בידי מיליוני גולשים וכן שותף ברשתות החברתיות.