אומנם ימי האקשן כבר מאחוריו, אך סילבסטר סטאלון עדיין ממשיך להיות אדם נערץ עם אוסף מרשים של סרטים ודמויות אלמותיות. בין הסרטים האהובים ביותר שלו, נמצאת כמובן סדרת סרטי רוקי, שסיפקה לנו לצד רגעי אקשן רבים, אסופת שירים ממריצים ואנשים שמנסים לחקות את הסצנות המפורסמות ללא הרף וגם ללא הצלחה רבה. אותם אנשים מוזרים הם הסיבה לכך שיש טוויטר, ואנו יכולים להודות להם על ההנאה הצרופה.

לשמחתנו אותם רגעים מביכים מתועדים ומעולים לרשתות החברתיות, כדי שכולנו נוכל לצפות, ליהנות, להצביע ובעיקר לצחוק. לאחרונה עלה תיעוד מהסוג הזה, ובו נראה שוטר בריטי, שהוא כנראה מעריץ גדול של רוקי בלבואה, מנסה להתחקות אחר סצנת המדרגות המפורסמת מסרט רוקי הראשון  ונכשל בגדול. בסרטון הוא נראה רץ בגאווה במעלה המדרגות מחוץ למוזאון פילדלפיה לאומנות, ובמקום ליצור את הסצנה המפורסמת יוצר לנו רגעים קומיים שאפשר לראות בלופ שוב ושוב.




הסרטון במקור הועלה לאתר ה West Midlands Police , בה השוטר משרת, ותוך זמן קצר הוא זכה לתגובות, לייקים ושיתופים רבים. זהותו של השוטר לא ידועה וכך גם של הצלמת, אך ברקע ניתן לשמוע את האישה מאחורי העדשה שואלת את השוטר אם הוא בסדר. השוטר קם על רגליו ומראה שלא נפצע כלל, למעט פגיעה חמורה לאגו שלו שצריך כנראה טיפול נמרץ. על פי כמות השיתופים של הסרטון, כנראה שהשוטר האומלל יזדקק לאשפוז ארוך במיוחד.
 
כזכור, בסצנה המקורית, סטאלון נראה מתאמן באינטנסיביות לקראת הקרב, על רקע המוזיקה האלמותית שתיזכר לדורות. למעשה, בזכות הסרט משלהי שנות ה-70, המדרגות של מוזיאון פילדלפיה מוכרות בעיקר בשם "מדרגות רוקי". האתר הפך למקום עליה לרגל למעריצי סטאלון ובעיקר סדרת סרטי רוקי, ותיירים רבים מגיעים למקום כדי לנסות ולשחזר את הסצנה, כמובן ללא הצלחה רבה. במקום אף הוצב פסל בדמותו, מה שהופך את האתר לכמעט קדוש, במובן מסוים.

via GIPHY

אימונים מפרכים והסצנה המפורסמת של סטאלון, על רקע מוזיקה אותה אנשים זוכרים יותר ממה שהתרחש בסרט עצמו: