למצוא חניה בארץ זה מספיק קשה, ואם לא די בכך אנו צריכים גם להתמודד עם אותם אנשים שלא יודעים להחנות, או שפשוט לא אכפת להם מהדרך בה הם חונים. כולנו מכירים אותם, ויש להם כמה גרסאות - אלו שמחנים עקום, אלו שמחנים על המדרכה, אלו מחנים על הכביש או בתוך הבניין, והגרועים מכל- אלו שתופסים שתי חניות.



אך לא רק בארץ יש אנשים שלמראות גרסאותיהם הרבות יש להם דבר אחד משותף- התהליך האבולוציוני כשל ולא נפטר מהם. מסתבר שגם בחו"ל חולקים איתנו את אותה הבעיה. אך בעוד רוב האנשים לא יעשו דבר בנידון מלבד לקלל, לצעוק, ללכת מכות ולרצוח את המחנה הרע, יש מי שהחליטו לקחת את החניה לידיים.



לאחרונה הפך ויראלי סרטון בו שני נהגי ג'יפים מראים לבעל מרצדס אדומה מה קורה כאשר אתה אדם מניאק שתופס שתי חניות.  הסרטון פורסם לראשונה בערוץ היוטיוב OFFROADPDX,  ובו נראים הגברים, מאורגון, ארה"ב, מחנים את הג'יפים שלהם צמוד עד אפס מקום לבעל המכונית האגואיסט, כאקט נקמה. לאחר כמה רגעים נראה בעל הרכב חוזה לזירה, וכשהוא מבין שאינו יכול היכנס לרכבו מתחיל להתעצבן ותוהה כיצד יצליח לנסוע חזרה הביתה. לבסוף, בצעד של לייאוש מוחלט הוא פותח את תא המטען, ודרכו נכנס לרכב, מתיישב בתא הנהג ונוסע משם עם הזנב בין הרגליים.


הסרטון הוויראלי זכה לאלפי צפיות , שיתופים ותגובות, ככל הנראה מידי מי שזכו לחוות חוויות כגון זו המוצגת בו. אך, ממבט ראשון ניתן לראות שלא מדובר במקרה אותנטי שקרה, אלא בסרטון הדגמה, מה שלא מוריד מערכו החשוב. כעת נהגים יוכלו להתבונן, ללמוד ולדעת כיצד לנהוג בפעם הבאה שיראו מישהו חונה בדרך איומה זו. בנוסף, אולי אותם אנשים שעושים זאת יסתכלו על הסרטון ויחשבו טוב בפעם הבאה שיחליטו לחנות כמו שיכורים.