רוב בני האדם פוחדים מכרישים ותנינים, כשבעצם הם צריכים לפחד מהחיה המסוכנת יותר לאדם ולבעלי החיים - האווז. מילא האנשים הפשוטים, שאינם מאומנים בסיטואציות מסוכנות, אבל שוטרים אמורים להיות קשוחים, הם מתמודדים מידי יום עם פושעים מסוכנים וסיטואציות קשות מידי יום. אך כשמדובר באווזים זה כבר סיפור אחר. בסרטון שמתעד את האירוע ניתן לראות את האווז תוקף את השוטר המסכן מספר פעמים, והשוטר בורח בבהלה, ללא הצלחה. לאחר כמה ניסיון הוא מצליח להימלט מהמקום.



בשבוע שעבר, ריי הול, שוטר מקלארקסביל, אינדיאנה, למד בדרך הקשה שאווז טוב הוא אווז רחוק, לאחר שחווה את נחת כנפו של אווז עצבני אחד. הול סיפר לInside Edition שהוא היה בדרכו לעבודה, כשאווז מגודל ועצבני הגיע משום מקום ותקף אותו. בתחילה הוא חשב שיוכל לגרש את היצור התוקפני בקלות, וניסה להבהיל אותו בעזרת התיק שלו, מה שרק גרם לו לכעוס עוד יותר. "הוא בא אלי שוב ונפלתי", אמר, "כשנפלתי, הייתי בגובה העיניים עם האווז, מיהרתי וקמתי והתחלתי לרוץ אבל והוא תקף אותי מאחור".





למרות שאווזים הם תמיד עצבניים שונאי אדם, במקרה זה לפחות נראה שהייתה סיבה הגיונית למתקפה של היצור האימתני. על פי הדיווחים, האווז הוא בעצם אמא אווזה שבסך הכל הגנה על הקן שלה מפני פולשים. לאחר המאורע, למען בטיחות האווזה, ובעיקר למען בטיחותם של בני האנוש, האווזה והקן שלה הועברו למקום אחר, שם היא לא תוכל לפגוע באיש.


הסרטון הועלה לרשת בידי משטרת קלארקסוויל, וצולם במצלמות אבטחה בקרבת התחנה. הוא הפך ויראלי לאחר שאותר בידי אתר החדשות האמריקאי, WDRB, בו נכתב בהומור ככי "מקור שבחר לא להיחשף סיפר לאתר כי לא היו שום פגיעות- --מלבד אלו שנגרמו לאגו של השוטר", וכן כי"זה לא ברור אם השוטר מתכוון להגיש תלונה נגד האווזה".