התקשורת האוסטרלית הכתירה בימים האחרונים ילד כבן 12, תושב ניו סאות' ווילס, בתואר המפוקפק "הנהג הצעיר ביותר בעולם". הילד, שפרטיו נאסרו לפרסום, הצליח לגמוע מרחק מרשים של לא פחות מ־1,300 ק"מ עד שנעצר על ידי שוטרים שהבחינו "בנהיגה המוזרה שלו".



הסיפור יוצא הדופן מתחיל כאשר בן ה־12 החליט שברצונו להגיע לעיר פרת', המרוחקת כ־4,000 ק"מ מביתו בעיר קנדל, נסיעה שאורכת יותר מ־40 שעות. הוא לקח את הרכב המשפחתי של הוריו ויצא לדרך. הוריו המבוהלים, שהבחינו כי הוא והרכב נעלמו מהבית, מיהרו להגיש תלונה במשטרה וזו פתחה בסריקות נרחבות אחר הקטין.







רק לאחר שעות ארוכות ולאחר שהילד הצליח לעבור מספר מדינות בתוך היבשת, הוא נעצר בעיר "ברוקן היל" לאחר ששוטרים הבחינו בפגוש המכונית הנגרר על הקרקע. משעצרו את הרכב, נדהמו השוטרים לגלות את גילו הצעיר של הנהג ולקחו אותו לתחנה המשטרה המקומית. דובר משטרת ניו סאות' ויילס סיפר כי "הילד ביקש לנסוע לפרת' בדרך מסוכנת של כבישים מהירים בתוך המישורים החקלאיים של אוסטרליה". התקשורת המקומית דיווחה כי הילד הצליח לחמוק מהמשטרה במסעו הארוך מכיוון שהוא "נראה מבוגר לגילו ומתנשא לגובה של 1.80 מ'". מנהל תחנת דלק בניו סאות' ויילס, שם עצר הילד לתדלק את המכונית, טען כי "הילד נראה לפחות בן 19 או 20". המשטרה הוסיפה כי למרות גילו הצעיר, ייתכן כי הילד יועמד לדין תחת "חוק העבריינים הצעירים", שמאפשר להעמיד לדין קטינים שביצעו עבירות פליליות.