עבור השפויים שבינינו, להתחיל את הבוקר בלי קפה פשוט לא בא בחשבון, ובכלל, אם היה אפשר להתחבר לאינפוזיית קפאין למשך כל היום זה יכול היה לפתור את רוב הצרות שלנו בחיים. הבעיה היחידה היא, שלצד היתרונות הרבים של הקפה יש לו חסרון אחד בודד- הוא מכתים את השיניים. כתוצאה מכך אנו מרגישים צורך לחשב את כמות הקפה שלנו ולהסס לפני כל לגימה, ויש גם לא מעט שפונים לרופא שיניים לצורך הלבנת שיניים, שצבען הטהור נהרס בעקבות המשקה הקדוש.

אך כעת מסתמן שלבעיה הקטנה-גדולה הזאת יש פתרון. חברת סטארטאפ מלונדון בשם CLR CFF טוענת כי המציאה את הקפה השקוף הראשון, ולא מדובר במתיחה אכזרית ומאוחרת ל-1 באפריל. חברת הקפה השקוף הוקמה בידי האחים דיוויד ואדם נאג'י, במקור מסלובקיה, ולדבריהם מדובר בקפה איכותי שנעשה ב"שיטות שלא נעשה בהן  שימוש קודם"


הקפה המשונה והחדשני מורכב מפולי קפה מסוג ערביה וממים טהורים, ואמור לספק לצרכנים "טעם וריח מרעננים וארומטיים". יתרון נוסף של המוצר, לצד העובדה שאינו משנה את צבע השיניים, הוא שאין צורך להוסיף לו סוכר או חלב, ולמרות היותו כמעט ללא קלוריות (2 קלוריות בלבד), הוא אמור להוות מעין משקה אנרגיה. כמו כן, על פי האחים המוצר המופלא גם לא מכיל חומרים משמרים, טעמים מלאכותיים, חומרים מייצבים, סוכר או ממתיקים מלאכותיים.

הרעיון למשקה המיוחד הגיע אל האחים הסלובקיים לאחר שמאסו בכתמי השיניים שלהם, שנוצרו בעקבות אורך חיים רווי קפאין. הם חיפשו מוצרי קפה שלא גורמים לנזק לצבע השן, אך כיוון שלא מצאו דבר כזה הם החליטו לייצר אותו בעצמם. 

הדרך ליצירת הקפה השקוף המושלם לא הייתה קלה, והצמד ערך ניסויים בשיטות שונות של הכנת קפה לפני שהגיעו אל הנוסחה הנוכחית. המוצר הסופי מגיע בבקבוק זכוכית שנראה כמו בקבוק מים פשוט ומגניב, אך מכיל כמות קפאין רבה יותר משוט אספרסו. צמד האחים מקווים כי המשקה החדש שלהם ישנה את כללי משחק גם בקרב חובבי כושר וחובבי קפה כאחד (או גם וגם). נכון לעכשיו אי אפשר להשיג אותו בארץ, אך הוא ניתן לרכישה בחנויות מזון בריאות בחו"ל וכן באתר החברה.
 

 

Clear Coffee: первый в мире прозрачный кофе❗️☕️ Вы любите кофе, но вас смущают желтые пятна на зубах! Радуйтесь! Появился первый в мире бесцветный кофе!❗️ Неужели это не розыгрыш? Да, это правда. Адам и Дэвид Нади (родом они из Словакии) разработали новый вид кофе. Он абсолютно прозрачный. Вы даже можете подумать, что перед вами обычная бутылка с водой. Они дали ему название Clear Coffee. Как заявляют создатели, напиток создан из зерен #Арабики высокого качества и воды. Технология производства держится в строжайшей секретности. ✅Авторы-создатели напитка убеждают, что он имеет ароматный и свежий вкус. В его составе отсутствуют консерванты, подсластители, стабилизаторы. В одной бутылке содержание кофеина составляет 100 мл. ✅Главная особенность кофе в том, что в него не нужно добавлять сахар или молоко. Необходимую формулу бесцветного кофе Адам и Дэви получили в результате трехмесячных упорных экспериментов. Почему же они взялись за это дело❓Братья стремились решить проблему желтых пятен на зубах у кофеманов. Yes or no? #coffee#clearcoffee#coffeetime#ethiopia#instacoffee#coffeeaddict#coffeelover#coffeeshop#coffeebreak#coffeelovers#coffeelove#coffeegram#coffeemug#coffeeart#кофейня#кофекофе#кофемания#кофеман#кофеек#кофебрейк#кофетайм#инстакофе#бесцветныйкофе

A post shared by World_of_coffee (@coffee4gourmet) on

אומנם נראה שמדובר במוצר מסקרן שבהחלט כדאי להתנסות בו, ואפילו התגשמות חלום בשל העובדה שאינו מכתים את השיניים. אך ספק אם הוא באמת יהווה תחליף לקפה האהוב הקלאסי בעל הגוון החום. למען האמת, הוא מזכיר יותר משקה אנרגיה או מים בטעמים מאשר קפה, ולא נראה שהוא יכול להתחרות בארומה של המוצר הפופולרי בעולם. חסרון נוסף של המשקה החדש הוא שאין אפשרות להוסיף לו חלב או לשתות אותו חם.