בגידה היא דבר כואב, וכל אחד מגיב לגילוי אודיה בדרכו הייחודית, אך דבר אחד בטוח- במקרה כזה קשה להישאר אדישים וחייבים לעשות משהו. כמובן שהדרך השפויה והמומלצת ביותר להגיב בסיטואציה כזו היא להזריק לבני הזוג הבוגדים והמאהב/ת שלהם ארסן, ולהחביא את הגופות שלהם במרתף. 
 אך יש אנשים פסיכיים לחלוטין שבוחרים בדרך נקמה קיצונית יותר, בדיוק כפי שעשה דוסטון הולווי, בן 23 מאמורי, טקסס. הולווי הגיע יום אחד לביתו, נכנס לחדר השינה אותו הוא חולק עם חברה שלו, וגילה אותה ישנה במיטה עם גבר זר, לאחר ליל הוללות של סקס ואלכוהול.
אך בעוד רבים אחרים היו מאבדים את זה למראה אהוב ליבם במיטה עם אדם אחר, הולווי הצליח לראות את ההומור בסיטואציה. הוא החל לצלם את הזוג הישן, תוך כדי דאגה לא להעיר אותם, ואף עשה איתם סלפי. לאחר מכן, דוסטון שיתף את התמונות בפייסבוק עם סטטוס חמוץ-מתוק: "הרגע הזה שאתה מגיע הביתה ומוצא את זאת שאתה אוהב עם גבר אחר! לגברים טובים מגיעות נשים טובות".
 

דסטין הולווי. פייסבוק/דסטין הולוויי
דסטין הולווי. פייסבוק/דסטין הולוויי






הולוויי העלה את התמונות המפלילות לפייסבוק שלו. פייסבוק/דסטין הולוואי
הולוויי העלה את התמונות המפלילות לפייסבוק שלו. פייסבוק/דסטין הולוואי





רבים הגיבו לתמונות של מי שכעת חברתו לשעבר של דוסטון, ואחד שאל אותו אם הוא העיר אותם לבסוף. לזה ענה הולוויי שהתגובה הראשונית שלו הייתה לבעוט לגבר בתחת, אך הוא כאמור ויתר על כך. "אבל פשוט צילמתי סלפים ברוגע ויצאתי כמו בוס חח", הוא הוסיף. "ניסיתי להעיר אותה אבל היא הייתה שיכורה מתה". הוא רצה לשאול אותה בהומור "אם  אני צריך לישון בחדר השינה הנוסף ואיזו ארוחת בוקר הבחור רוצה".

תפס את חברה שלו עם חם. פייסבוק/דסטין הולווי
תפס את חברה שלו עם חם. פייסבוק/דסטין הולווי


לא במפתיע התמונות של הולוויי הפכו ויראליות, ואלפי אנשים ברחבי העולם הזדהו עם הבחור ושיבחו אותו על שנותר רגוע ומאופק בעודו מוצא עצמו בכזו סיטואציה מחרידה. "כל הכבוד לך על שיצאת האדם הגדול! אני בטוח שיום אחד תמצא מישהי שתעריך אותך!", כתבה לו אישה בשם היילי. איש אחר, מקסים, הציע לקחת אותו לסיבוב אלכוהול ונשים.
 

המאהב הישן והולווי. פייסבוק/דסטין הולוואי
המאהב הישן והולווי. פייסבוק/דסטין הולוואי



מאז הוא מחק עם הפוסט עם התמונות אך לא שכח להודות למיליוני האנשים שפנו אליו והציעו מילה טובה ועזרה. רבים גם כתבו על הקיר בפייסבוק שלו. הוא העלה סטטוס חדש בו הוא מודה לכל האנשים הטובים. "קיבלתי אלפי הודעות....אלפי אנשים מכל העולם שיבחו אותי על כך שהייתי האיש הגדול ופשוט הלכתי משם". הוא הוסיף שבזמן שזה קרה הוא חשב שעולמו חרב עליו, אך התמיכה שהוא קיבל אחרי שהעלה את הסיפור שלו לפייסבוק גרם לו לחשוב ש"העולם לא נורא כמו שנדמה לנו".



החברה והמאהבת לא התעוררו. פייסבוק/דסטין הולוויי
החברה והמאהבת לא התעוררו. פייסבוק/דסטין הולוויי