לאחרונה כמות האנשים הנתפסים מבצעים אקט מיני בפומבי הולכת וגדלה, וניתן רק לתהות: האם לאנשים אין בית? לשמחתנו הרבה איכשהו תמיד יש מי שדואג לתעד את המאורע ולהעלות לרשת להנאת כולנו. אך רוב האנשים לא מרוצים מכך, בייחוד אלו שצופים בזה בלייב.

כך קרה לאחרונה בקמפוס באוניברסיטת ניו סאות 'ויילס, בסידני, אוסטרליה, לאחר שזוג נצפה מקיים יחסי מין מול קהל סטודנטים המום. הסרטון הוויראלי, כמובן, עלה לפייסבוק, כי אם זה לא שם זה לא קיים, ובו נראים הצעירים שוכבים על כרית ענקית ירקרקה מכוסים בשמיכה כחולה וחושבים שאף אחד לא רואה מה הם עושים. אומנם גופם מכוסה אך מבעד לשמיכה ניתן לראות את תנועת הגבר נע אחורה וקדימה אל עבר האישה, בעודם שוכבים על צדם עם הפנים אחד מול השנייה.
לאחר שהסרטון הועלה לרשת, רבים מהסטודנטים מיהרו להגיב ולהביע את מורת רוחם. רובם הביעו גועל על חילול המקום האהוב עליהם, ואחד כתב "אני משתמש בכריות האלו כדי לישון". השאר ניסו להעריך באיזה מקום בדיוק באוניברסיטה המאורע התרחש, ואחד זיהה שהמקום הוא "הבניין מעל חנות הממתקים".

מהפייסבוק, הסרטון הגיע הישר אל אתרי החדשות וגם שם אנשים לא היו מרוצים. היה מי שכתב שלזוג "אין הגינות, אין מח, אין שליטה עצמית", ומגיב אחר תהה אם אנשים לא אמורים להיעצר על התערטלות ציבורית.



אך עדיין יתכן שלזוג האומלל אין בית, או אפילו לא חדר בקמפוס. כדאי לערוך התרמה ציבורית כדי למצוא להם מקום מגורים, או אמצעי מניעה. כמו כן, כדאי לשרוף את הכרית והשמיכה בהם השתמשו.