זו לא הפעם הראשונה שהיא עושה זאת וכנראה גם לא האחרונה, אך כל פעם שהמלכה יושבת מאחורי ההגה תושבי בריטניה פשוט מאבדים את זה מרוב התרגשות. לאחרונה תועדה הוד רוממותה המלכה אליזבת' השנייה נוהגת ברכב יגואר יוקרתי ומנצנץ בצבע טורקיז, מה שעורר התלהבות רבה בקרב הציבור הבריטי, שכמובן פנה להביע את שמחתו ברשתות החברתיות.



התמונות בהן נראית המלכה מאחורי ההגה הפכו ויראליות ברשתות החברתיות ואתרי החדשות, בעיקר בבריטניה, אך גם מחוץ לה. אתרי החדשות מיהרו לסקר את המאורע המרגש והחשוב, ודיברו על כמה הוד רוממותה מלאת חיים ושאינה נחה לרגע, זאת למרות שבעלה , הנסיך פיליפ התעייף, והודיע על לאחרונה על פרישה.

למלכה בת ה-91 אומנם יש נהג פרטי בו היא עושה שימוש רב, אך הפעם החליטה לנהוג בעצמה, ועשתה דרכה מטקס בכנסיית כל הקדושים בפארק וינדזור, אל ארמון בקינגהם. כמובן שלמישהי במעמדה לא בטוח לנהוג לבד, לכן לצידה בכיסא הנוסע היה שומר ראש, רק ליתר בטחון. 
 

אומנם יש לה נהג פרטי, אך לפעמים המלכה אוהבת לשבת מאחורי ההגה ולנהוג בעצמה. טוויטר
אומנם יש לה נהג פרטי, אך לפעמים המלכה אוהבת לשבת מאחורי ההגה ולנהוג בעצמה. טוויטר



זו לא הפעם הראשונה שהמלכה נצפתה נוהגת, ובמשך השנים הרבות מאוד בהן הייתה בתפקיד תועדה באקט והביע את אהבתה לכלי רכב ונהיגה. למעשה, ניתן לראות אותה לעיתים קרובות במושב הנהג על שטח אחוזת סאנדרינגהאם, ששייכת אף היא לבית המלוכה הבריטי, או כפי שעשתה הפעם, בנסיעה מבקינגהם לכנסייה ובחזרה. בשנה שעבר, המלכה שימשה כ"נהגת" לגיסתה הדוכסית קייט, ונהגה איתה בבלמור, לפיקניק עם בנה הנסיך ויליאם.
באירועים רשמיים היא מצוידת תמיד בנהג פרטי, אבל כפי שניתן לראות היא יכולה לנהוג, ולמדה נהיגה עוד בימי מלחמת השנייה, שם שימשה כמכונאית בחיל העזר לנשים של הצבא הבריטי. מעבר לכך שהיא אישה שיש לה הכל, המלכה היא גם האדם היחידה בבריטניה שמותר לו לנהוג ללא רישיון, וכן רק לה מותר לנהוג בשטח אחוזת וינדזור, מלבד שומרי הפארקים. זו גם לא המכונית היחידה שנמצאת בבעלותה, יש לה צי שלם של מכוניות יוקרתיות כגון רולס רויס ויגואר. הציבור הבריטי יודע כי היא הכי אוהבת לנסוע בריינג' רובר הירוק שלה,  בעיקר  לאורך נתיבי האחוזה בסנדרינגהם.

בגיל 91, המלכה פעילה ומלא תיים מתמיד. טוויטר
בגיל 91, המלכה פעילה ומלא תיים מתמיד. טוויטר


התמונות שהופצו השבוע של המלכה בנהיגה, מצביעות אולי על כך שאינה מתכננת להוריד הילוך, למרות גילה ועל אף שבעלה הנסיך פילים הודיע כי יפרוש מאוחר יותר השנה. בשבוע שעבר, הנסיך, הידוע גם כדוקס מאדינבורו, עורר סערה עולמית לאחר שהודיע על פרישתו במהלך פגישה דחופה וסודית בארמון בקינגהם. 


כמובן שהממים לא איחרו לבוא, ומאז נצפתה נוהגת לפני זמן מה ובכלל מאז כהונתה הממים אודותיה הציפו את הרשת.

הממים אודות המלכה בנהיגה לא איחרו לבוא. המלכה אליזבת'  השנייה
הממים אודות המלכה בנהיגה לא איחרו לבוא. המלכה אליזבת' השנייה

חלקם מוצלחים, אחרים מוצלחים עוד יותר.


חיים של מלכה.  הוד רוממותה בשעת נהיגה
חיים של מלכה. הוד רוממותה בשעת נהיגה



וגם גיפים רבים, אך לא על נהיגה אז זה כבר סיפור ליום אחר.



via GIPHY