אנחנו חיים בתקופה בה אנשים מתקינים מצלמה בכל מקום, אי לכך אנו מוצפים בסרטונים על כל דבר אפשרי - החל מסרטונים מפוהקים על אנשים שמצחצחים שיניים או יושבים בשירותים, דרך סרטונים של טיפוסים מפוקפקים ששודדים קיוסקים בשביל ברד, ועד תיעודים מרהיבים של חיות באקט של יחסי מין פרועים בחיק הטבע. לשמחתנו כל הסרטונים הללו מועלים לרשתות החברתיות ואין לנו דרך לברוח מהם, גם אם נעבור מדינה.

הסרטון הבא שהועלה לאחרונה לרשת נמצא כנראה באמצע בין שני קצוות אלו. בסרטון הקצר, שצולם במצלמת וידאו שהותקנה ברכב, נראית עוד נסיעה שגרתית של נהג ברכב פרטי במה שנראה ככביש שומם לחלוטין, אך ברגע אחד קצר ודרמטי הכל משתנה. כאשר בעל הרכב עוצר ברמזור לפתע נפתחים השמיים וברק מאיר אותם ונראה כמו מאיר את כל הארץ, אך זה לא מסתכם בזה ולהפתעתו של הנהג שניות לאחר מכן נראה נופל מהשמיים אווז מגודל. 

למרבה הצער, האווז המסכן לא שרד את פגיעת הברק, אך הותיר אחריו סרטון טראגי. אומנם אווזים ידועים כיצורים נבזיים וכעוסים, שתמיד מחפשים סיבה לריב, אך עדיין לא מגיע להם סוף כזה, וקשה שלא לרחם על האווז בסרטון המדובר.



זהות הנהג שצילם את המאורע ומקום ההתרחשות לא ידועים, אך הסרטון הועלה לראשונה ליוטיוב בידי משתמשת בשם PolarisHockey90, ומשם הופץ גם לרשתות חברתיות ואתרים כגון טוויטר, פייסבוק וכן מספר אתרי חדשות.



אומנם בארץ פגיעות ברק הן לא תופעה שכיחה כמו בחו"ל, אך נוכל לקוות שפעם הבאה שכן יכה כאן ברק הוא יפיל לנו מהשמיים טיפות בדמות שקלים, שטרות, דולרים או יהלומים. למרות שגם אווז צלוי זה נחמד.