דונלד טראמפ הוא נשיא צבעוני וסנסציוני, וכל צעד שהוא עושה הוא בידור טהור, ועל כן אנו שמחים שהוא כאן איתנו. בהתאם לאופיו, גם החיים הרומנטיים שלו סיפקו כותרות רבות, וממשיכים להדהד ולרדוף אותו גם כעת כשהוא מכהן כאיש מספר אחת בארה"ב.



אומרים שלכל דבר יש מחיר, ולטראמפ, שהיה גרוש מספר רב של פעמים לפני נישואיו למלניה, יש לא מעט נשים בעברו שישמחו ללכלך עליו, בין אם עבור כסף רב או בין אם עבור צורך בנקמה בלבד. על פי ה-DailyStar, איוונה זלניצ'קובה, אשתו הראשונה של נשיא ארה"ב קיבלה הצעה של כ-2 מיליון יורו כדי להשתתף בתכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" הבריטית, בגרסת ה-VIP שלה, כדי לחשוף את הכביסה המלוכלכת של השניים.
אך למרות ההצעה המתוקשרת היטב, זו לא תהיה הפעם הראשונה של איוונה, 68, בתכנית הסנסציונית, והיא כבר הספיקה לעורר מהומה רבה כאשר השתתפה בעונה השביעית של תכנית ה-VIP של האח הגדול ב-2010, כאשר התכנית שודרה בערוץ 4 הבריטי (היום משודרת בערוץ 5). היא הגיעה למקום השביעי בעונה זו.

קיבלה הצעה להשתתף באח הגדול תמורת כ-2 מיליון יורו. איוונה טראמפ. טוויטר
קיבלה הצעה להשתתף באח הגדול תמורת כ-2 מיליון יורו. איוונה טראמפ. טוויטר



כל זאת אירע עוד כשטראמפ היה רק עוד מיליונר ידוע לשמצה ורודף שמלות, אך כעת מפיקי התכנית נחושים להכניס אותה לבית הסנסציוני יותר מתמיד, כעת כשטראמפ הוא נשיא ארה"ב. הם משוכנעים שאיוונה תשמח ללכלך על בעלה לשעבר, לו הייתה נשואה בין השנים 1977-1992.  כאמור, לשניים נולדו שלושה ילדים (דונלד ג'וניור, איוונקה ואריק), והם התגרשו לאחר שטראמפ בגד באיוונה. מאז הספיקה איוונה, דוגמנית לשעבר, להתחתן ולהתגרש כארבע פעמים, כשטראמפ היה בעלה השני,  ושומרת על מרוץ גירושים צמוד עם בעלה לשעבר.

הפעם הקודמת בה השתתפה איוונה בבית האח הגדול, ב2010. צילום מסך
הפעם הקודמת בה השתתפה איוונה בבית האח הגדול, ב2010. צילום מסך



"יש סיכוי טוב שאיוונה תחשוף מידע אינטימי או מביך על דונאלד", סיפר מקורב ל-dailystar הבריטי. "היא מכירה אותו היטב. ובגלל שהם גרושים, לא סביר שהיא תעצור בעד עצמה כאשר שאר המשתתפים ישאלו אותה עליו". אם איוונה אכן תבחר להשתתף, אלו לא יהיו בשורות טובות לנשיא ארה"ב, ועל פי המקורב, "בפעם הראשונה, הבית הלבן יצטרך לפקוח עין על האח הגדול. מה שאיוונה תגיד בבית הטלוויזיוני עלול לגרום לבעיות רציניות לתדמית שלו".
במידה והעסקה אכן תתממש, איוונה תהיה המשתתפת בעלת התשלום הגבוה ביותר בכל הזמנים של "האח הגדול" הבריטי. אבל דבר אינו סגור עדיין, ויש מי שסבורים שאיוונה לא תסכים לקבל את ההצעה, כיוון שכעת היחסים בינה לבין בעלה לשעבר יחסית טובים, ועל כן היא לא תמהר לנצל את ההזדמנות להוציא את כל הכביסה המלוכלכת שלהם.