פשיעה היא דבר מטופש באופן כללי, אך כמו בכל תחום גם בתוך קטגוריה זו יש רמות שונות של מחסור בתאי מוח. למעשה, יש פושעים כל כך טיפשים, שסביר להניח שהשוטרים  שעוצרים אותם יעדיפו לשחרר אותם מתוך רחמים, ואף יעניקו להם מענק כספי על נכות שכלית. או שלא.

אם לשפוט מצילומי האבטחה שהופצו לאחרונה ברשת, האיש המתועד בהם כנראה ישוחרר מחמת טיפשות-יתר, במידה וייתפס. בסרטון, נראה אותו גבר גאון מנסה להצית מכונית חונה בסמוך לבנייני מגורים. על מנת לבצע זאת כראוי, האיש מנפץ את אחד החלונות של הרכב, הוא מוודא שהמיכל של המכונית מלא בדלק, ואז זורק דבר מה בעד החלון וגורם לפיצוץ עז בתוך הרכב. אך מה שהוא לא תכנן היה לפוצץ את עצמו, מה שלמרבה הצער קרה. הפושע הנאלח הצליח לברוח, והשוטרים הפיצו את הסרטון ברשתות החברתיות במטרה שזה יסיע בלכידתו. נכון לעכשיו, השוטרים לא יודעים מה היא הסיבה להצתה.



האירוע התרחש בעיר קאזאן שבמערב רוסיה. העיר מכונה הבירה הספורטיבית של רוסיה והיא אחת הערים שיארחו את מונדיאל 2018,  עם כ -1,100,000 תושבים, קאזאן היא העיר השמינית המאוכלסת ביותר ברוסיה. במילים אחרות, בהצלחה למשטרה במציאת הפושע בתוך ההמון הזה.