גבר כבן 50 מהעיר אקסטר, בדרום בריטניה, מת בזמן טיול בהרים עם בתו, בפארק סנודניה, בצפון-מערב ווילס. על פי חדשות skynews, האיש היה במהלך טיול סוף שבוע עם בתו בהר טריפן, בפארק הלאומי בצפון-מערב וויילס,  אך החליק כאשר ניסה למצוא דרך לרדת מן ההר. על פי הדיווחים, הוא נפל מגובה רב, והובהל במסוק לבית החולים, שם נקבע מותו.

בזמן ההתרחשות, האב ובתו, כבת 20, בדיוק ניסו לרדת מן ההר, אך חזרו על עקבותיהם כשהבינו שמדובר במדרון תלול מידי. על פי החשד, האב החליק ונפל בזמן שעשו דרכם חזרה במעלה ההר. "הם חיפשו דרך לרדת מן ההר, מה שיכול להיות לא פשוט. כי ההר תלול וסלעי אז מדובר באתגר די גדול", אמר כריסטופר לויד, מארגון ההצלה של עמק אוגון, שהשתתף בחילוץ. "הם ירדו קצת למטה, הבינו שזה נעשה תלול מידי והחליטו לחזור חזרה, מה שהיה בגדר ההחלטה טובה מאוד, ומשהו השתבש. זה טרגי, לאור קבלת ההחלטה הנכונה לחזור חזרה. זה מאוד עצוב".
 

האיש הובהל לבית החולים במסוק, שם נקבע מותו.פייסבוק
האיש הובהל לבית החולים במסוק, שם נקבע מותו.פייסבוק


 
על פי ה-Wales Online,  עד ראיה, מטפס הרים, שחזה במתרחש התקשר למשטרה לאחר שירד מן ההר לעבר האיש לנסות לעזור לו. גת'ין ג'ונס, ממשטרת צפון- וויילס אמר כי "האיש, שאינו בן המקום, אותר ונלקח במסוק לבית החולים סיביטי גווינד,  בעיר בנגור, בצפון ווילס, אך למרבה הצער הוכרז מת". גת'ין הוסיף כי "הודענו למשפחתו הקרובה על שאירע ומחשבותינו עם משפחתו וחבריו".