יצורים רעבים זה דבר מסוכן, בין אם הם בני אנוש או בעלי חיים. דבר אחד בטוח, כשמגיעה שעת ארוחת הצהריים, כל שנקלע בדרכנו הוא בגדר מזון פוטנציאלי, גם אם מדובר בחטיף רזה דמוי איש דת מעצבן.
 
ג'ונתן מת'או מזימבבואה אמנם לא יזכה יותר לאכול צהריים, אך הוא ישמח לדעת ודאי שהשביע שלושה תנינים מורעבים. מת'או, כומר בכנסיית מקומית בשם "אחרית הימים", רצה להראות לקהילה שלו איך ישו הלך על המים, על ידי חציית נהר מקומי שידוע בשם "נהר התנינים".  לצערו הוא נכשל בגדול, אך לא מת בגלל הבושה.
bbc supergiant animals alligator gif
bbc supergiant animals alligator gif


מת'או לא הספיק להגיע לקצה השני של הנהר, הוא הספיק לעבור רק כ-30 מטרים לאורך הנהר, אך כאשר ניסה ללכת על המים, שלושה תנינים ענקיים הגיעו משום מקום וזללו אותו.  "הכומר לימד אותנו אודות אמונה בעבר", אמר עד ראיה. "הוא הבטיח שידגים לנו את אמונתו היום, אבל למרבה הצער הוא טבע ונאכל בידי תנינים גדולים מול עינינו". עד הראיה השבור, וחבר בקהילה של הכומר הוסיף כי "אנחנו עדיין לא מבינים איך זה קרה, מפני שהוא צם והתפלל במשך כל השבוע. הם חיסלו אותו תוך דקות ספורות בלבד. כל מה שנותר ממנו כשהם סיימו היה זוג סנדלים והתחתונים שלו שצפו מעל המים". אם לשפוט לפי מה שהתרחש, כנראה שגם התנינים המורעבים הגיעו לזירה לאחר צום מתמשך.
 
למקום הוזעקו כוחות הצלה מקומיים, אך אלו לקחו את הזמן והגיעו רק לאחר חצי שעה. כמובן שבשלב זה כל שהיו יכולים לחלץ מן המים היו הבגדים שנותרו מהכומר המסכן.

via GIPHY

למרות הסיפור הטרגי, נראה שמדובר בתירוץ די נוח, "הוא לא הצליח ללכת על המים כי תנינים טרפו אותו". במידה ולא היה הופך לארוחה ליצורים המגודלים, הכומר כנראה היה מוצא עצמו מת מבושה, לאחר שהיה נכשל ולא מצליח ללכת על המים כמו ישו.