למרות שכל אחד יכול לקבל רישיון, מעטים הם אלו שבאמת יודעים לנהוג. נהיגה היא דבר שקשה לרוב האנשים, בעיקר לישראלים, וככל שמתבגרים זה בוודאי רק הולך ומחמיר. אישה בת 83  מבריטניה, הבינה כנראה שימי הנהיגה שלה מאחוריה, לאחר שנסעה בטעות בכיוון הלא נכון והגיעה לסקוטלנד.



האישה, ולארי ג'ונסון, הייתה בדרכה לפגישה בבית חולים מקומי, אך נסעה בטעות כ-482 ק"מ לכיוון הלא נכון, במקום 10 קילומטרים לכיוון בית החולים. ג'ונסון בסך הכל רצתה להגיע אל בית החולים המלכותי של פופלטון, בעיר ווסטר, שנמצא במרחק של כ-10 קילומטרים מביתה, אך העבודות שנעשו בכביש אותה עת הסיחו את דעתה, ובמקום זאת היא מצאה עצמה נוסעת שמונה שעות בכיוון הלא נכון.  בעקבות העבודות, ולארי פספסה פניה בכביש ליד וורצ'סטר, ובמקום זאת המשיכה צפונה עד אשר חצתה את גבול המדינה. היא הגיעה עד לרקהול, סקוטלנד, שם נגמר לה הדלק. 

ולארי ג'ונסון מסעה בכיוון הלא נכון והגיע לסקוטלנד. צילום מסך
ולארי ג'ונסון מסעה בכיוון הלא נכון והגיע לסקוטלנד. צילום מסך

 

בשלב זה בתה המודאגת קרן בת ה-49, כבר הספיקה להתקשר למשטרה, ודיווחה עליה כנעדרת. היא נאלצה לטוס לסקוטלנד כדי להחזיר את אמה הביתה. "השכן של אימי התקשר כדי להודיע לי שהיא לא חזרה ושהוא דואג לה. חששתי שאולי היא עברה תאונה", סיפרה קרן. "התקשרנו למשטרה, ועד שהגעתי לבית שלה, הם אמרו שאיתרו את מכוניתה במצלמות תנועה בעיר פרסטון בשעה 11".קרן הוסיפה שתחילה לא האמינה שזו אמה, שכן "היא שונאת לנהוג, היא לרוב לא נוהגת יותר מחמישה קילומטרים. אך זו הייתה היא והיא המשיכה לנסוע צפונה, ונאלצנו לערב את המשטרה הסקוטית".

?אולי כדי לקחת טיפים מהמלכה
?אולי כדי לקחת טיפים מהמלכה

 
 למרבה המזל, בזמן שוולארי חיכתה לבתה שתשיב אותה הביתה, היא לא הייתה לבד והשגיחו עליה בני זוג חביבים. המשטרה בלרקהול אמרו כי הזוג שהשגיח על וארלי הבחינו בכך שמכוניתה עצרה באמצה הכביש מחוץ לביתם. היא סיפרה להם שאבדה, לכן הם התקשרו למשטרה, ואלו מיד יידעו את בתה. למקום גם הוזעק אמבולנס לבדוק אם היא זקוקה לטיפול רפואי.