לרוב, המחשבה על אוכל ועכברושים מעוררת בנו אסוציאטיביות של גועל, בייחוד אם אינכם חובבי בעלי חיים. מסעדה או בית קפה מוזנח לרוב יהיו מלאים מכרסמים ויצורים מבהילים אחרים. אלא אם כן זו המאה ה-18, בתי קפה ומסעדות אמורים להיות נקיים מ"מזיקים", עם זנב או בלעדיו.
 
אך כעת מסתבר כי ישנו מקום אחד בארה"ב שפיתח קונספט שלם סביב עכברושים וקפה, והציבור דווקא מתלהב. ה-San Francisco Dungeon, שהוא אטרקציה תיירותית שנועד ללמד אנשים על ההיסטוריה האפלה של ארה"ב, החליט לפתוח מתחם פופ-אפ חדש ברוח התקופה ובשם המתאים  Rat Cafe. 

קפה ככל יכולתכם ועכברושים מתוקים שאפשר גם לאמץ. צילום מסך
קפה ככל יכולתכם ועכברושים מתוקים שאפשר גם לאמץ. צילום מסך


כשמו כן הוא, בבית הקפה הזה תוכלו ללגום קפה בעוד עכברושים מתוקים יסתובבו ביניכם וישמשו לכם חברה. אין סיבה לדאוג, העכברושים בבית הקפה הם נקיים ונטולי מחלות, ואפשר גם ללטף אותם.
 
בית הקפה, כשאר מתחמי הדנג'ן, נועד למטרות לימודיות על הצד האפל של ארה"ב, ובדומה לדנג'ן הלונדוני זה נעשה תוך שימוש באפקטים מפחידים שאמורים לגרום לתיירים התקף לב או שבץ. הכניסה אומנם אינה זולה, אך תמורת 50 דולרים (שכוללים כניסה גם לכל המתקנים בדנג'ן), תוכלו גם ליהנות מחברת עכברושים, ללגום קפה ככל יכולתכם וללמוד היסטוריה. התגשמות חלום של ממש. 
 
הדנג'ן הוא אטרקציית תיירות שמלמדת בצורה כיפית על אירועים היסטוריים מפחידים. צילום מסך
הדנג'ן הוא אטרקציית תיירות שמלמדת בצורה כיפית על אירועים היסטוריים מפחידים. צילום מסך

 
מעבר לחוויה כיפית והחינוכית, יש לה גם צד הומניטרי, וכל העכברושים המשתתפים באטרקציה ניתנים לאימוץ דרך העמותה  Rattie Ratz,- עמותה אשר מצילה ומשקמת עכברושים. כך, מי שמגיע ומתאהב בעכברוש או שניים יוכל לאמץ אותו ולחזור הביתה עם חיית מחמד פרוותית, קטנה ומתוקה.

בבית הקפה הזה תוכלו להנות מחברת עכברושים  ואף לאמץ אותם. טוויטר
בבית הקפה הזה תוכלו להנות מחברת עכברושים ואף לאמץ אותם. טוויטר


אם החלום שלכם תמיד היה לגדל עכברוש מחמד, נקי ממחלות ומחונך, זו ההזדמנות שלכם. מי יודע, אולי בין העכברושים תמצאו את ספלינטר. קוואבנגה.