זה לא סוד שבני אדם נוטים להטות את הטבע לטובתם, על אחת כמה וכמה את בעלי החיים שבו, כשאחת הדרכים הפופולריות לעשות זאת היא באמצעות צייד. אומנם ישנן מדינות מתקדמות בהן צייד הוצא אל מחוץ לספורט, אך הן מעטות ולרוב מדובר באקט חוקי למדי, במהלכו אנשים הורגים בעלי חיים עבור הנאה ובשביל ה"ספורט", על מנת לזכות בכבוד, תהילה וממון. אי לכך, זה משמח להיתקל מידי פעם במקרי "נקמה"  של אמא טבע, גם אם זה נעשה ממש במקרה. מי ייתן ומקרים כאלו רק ילכו וירבו.

אומנם קארמה היא אמיתית כמו פיית השיניים וסנטה קלאוס, אך במקרה זה אפשר כמעט להאמין שאכן ידה הייתה בזה. הצייד תוניס בוטה, 51, מיוהנסבורג דרום אפריקה, יוכל להעיד על כך, לאחר שמצא את מותו בידי בעל החיים שצד כל חייו. על פי fox25boston, האירוע התרחש כשבוטה הדריך קבוצת ציידים מתחילים בגואי, זימבבואה, כשלפתע נתקלו בעדר פילים שבדיוק היו בתהליכי רבייה. שלושה פילים זכרים מן העדר, שניסו להגן על חבריהם מפני סכנה, החלו להסתער על הציידים, ובוטה מיהר לירות באחד מהם. כתוצאה מכך הגיע מהצד פיל רביעי מן העדר והניף את בוטה באוויר, אחד הציידים בקבוצה ירה  בפיל והרג אותו, והפיל התמוטט ומחץ את בוטה.
 
הצייד האכזר עם קורבן נוסף שלו. טוויטר
הצייד האכזר עם קורבן נוסף שלו. טוויטר

 

סימוקאי נאיישה, דובר קבוצת הפארקים המורשים לשימוש בידי ציידים, אשר באחד מהם נהרג בוטה, סיפר כי התקרית קרתה ב"חוות המזל הטוב" ליד הפארק הלאומי הוואנג. למרבה האבסורד, בהחלט מדובר במזל טוב, לפחות עבור החיות האומללות שעתיד היה הצייד האכזר להרוג.

היות והצייד הוא מקור פרנסה מרכזי עבור בוטה, הוא לרוב הדריך צוותי צייד של אריות ונמרים בספארי שונים, יחד עם להקת הכלבים שלו במדינות בדרום אפריקה. למעשה, הוא עומד בראש חברה שכל מטרה צייד למטרות הנאה וספורט בשם  Game Hounds Safaris.
הרוויח הון מציד חיות בדרום אפריקה. טוויטר
הרוויח הון מציד חיות בדרום אפריקה. טוויטר


במסגרת "עבודתו", בוטה אף ייבא שיטת צייד מאירופה לדרום אפריקה בשם "צייד מונטריה", בה  משתמשים בלהקת כלבים כדי שיעזרו להבריח חזירי בר וצבאים לעבר הציידים, לפני שהם פותחים באש לעברם. על מנת לדאוג שעבודתו תהיה לא רק מהנה אלא גם רווחית, הצייד הנורא נהג לבקר רבות בארה"ב ובאירופה כדי לחפש לקוחות, ציידים פוטנציאלים, בעלי הון כדי שייקחו חלק ב"ציד פרס".