שכנים זו מכה, וזו גם עובדה מדעית. אוקיי, עדיין לא הוכיחו זאת מדעית אך במידה וינסו לעשות זאת, וודאי יגלו כי שכנים זה הדבר הנתעב ביותר שידעה האנושות, אחרי בורקס פינוקים בארומה. ישנם סוגים רבים של שכנים וכולם איומים - השכן שעושה מפגש משפחתי בן 100 איש באמצע הלילה, זה עם התינוקות שלא מפסיקים לבכות במשך 24 שעות ביממה, השכן הנודיסט שלא שמע על בגדים והרשימה עוד ארוכה. אם כך, לא חסרות לנו סיבות לשנוא שכנים, כי שכנים זה עם וואחד נאלח.



אך כעת סקר חדש מצא לנו עוד סיבה לרצות לשים להם חומר משלשל בקפה, סיבה שנכנסת הישר בין הסדינים שלנו. על פי סקר שערך אתר הבגידות Gleeden, בו השתתפו 8,000 מחבריו, 62% מהנשים מפנטזות על בגידה עם אחד השכנים שלהם, וגברים אף יותר נלהבים מהרעיון - כ71% מהם היו רוצים להיפגש עם השכנה, ולא בשביל לבקש סוכר.

בעוד פנטזיה לא ממש נחשבת לבגידה, הבעיה מתחילה כשהיא הופכת למציאות, מה שאכן קורה. מהסקר עולה שלא פחות מ 31% מהנשים עשו את זה עם אחד השכנים, מתוכן עבור 62% היה מדובר בסטוץ בלבד, ובקרב 14% זה היה בגדר רומן שנמשך מספר שבועות, ו6% המשיכו עם הרומן מעל לשנה.


נשים מפנטזות על נשכנים, אך גם הגברים אינם חפים מפשע. אינגאימג
נשים מפנטזות על נשכנים, אך גם הגברים אינם חפים מפשע. אינגאימג


כאמור, נעשו אינספור מחקרים וסקרים על בגידה, וסקר שנערך לאחרונה בדק באילו תירוצים משתמשים גברים שבוגדים. בסקר, שנערך בידי אתר הבגידות  IllicitEncounters.com, השתתפו 2,000 איש, ובמהלכו נמצא שהסיבה המובילה היא גולף (34%). אולי בגלל זה נשיאים מרבים להיות על המגרש?

 גברים משוכנעים שזה התירוץ המושלם, ויש לכך הסבר הגיוני, יחסית. משחק גולף אורך לעיתים שעות רבות, וניתן לשחק בו על בסיס קבוע. "להגיד שאתם יוצאים למשחק גולף עונה על כל השאלות", אמר דובר האתר כריסטיאן גראנט. "ראשית, זה מכסה עליך למספר שעות, אם אתם משחקים בסיבוב של 18 חורים ולא 9. זה גם משהו שאתם יכולים לעשות באופן קבוע בלי לעורר יותר מידי חשד"

התחביב הזה הוא הדרך לדעת אם גברים בוגדים. אינגאימג
התחביב הזה הוא הדרך לדעת אם גברים בוגדים. אינגאימג

 
תירוצים מובילים נוספים כללו עבודה עד מאוחר (27%), יציאה לפאב עם חברים (13%) והליכה לחדר כושר (5%), והיו אף שאמרו שהם יוצאים לקניות בסופר (4%). אך יש סיבה שהתירוצים האלו לא הגיעו למקום הראשון, וגראנט מסביר ש"אשתך לבסוף תתחיל לחשוד אם תשמש כל הזמן בתירוץ של לעבוד עד מאוחר- בכמה בתי עסק מנהלים כל כך הרבה פגישות אחרי שעות העבודה?".