להורים תמיד יש ציפיות גבוהות מהילדים שלהם, הם רוצים שהם יהיו מאושרים ועשירים, וישיגו את כל מה שהם לא הצליחו להשיג במהלך חייהם. אך בעוד רובם רוצים שאותם ילדים יהפכו לרופאים או עורכי דין בבגרותם, אבות ואמהות יתפלצו מהמחשבה שבתם או בנם עובדים בארומה או בבנק, על אחת כמה וכמה בתעשיית הפורנו.

כאמור, מדובר ברוב ההורים, אבל כפי שגילתה כוכבת הפורנו לשעבר אורורה סנו, 36, המשפחה שלה דווקא ממש שמחה מהכיוון שהיא בחרה בו בחייה. סנו, מסנטה מריה, קליפורניה, עבדה בתעשיית הפורנו כעשר שנים, והשתתפה במאות סרטים ארוטיים. למרות שהתפשטה ועשתה סקס עם זרים עבור קהל סוטה של מיליוני אנשים, עדיין התביישה משיחה פשוטה עם הוריה. לדבריה, היא העזה לדבר איתם, ליתר דיוק עם אביה, רק לאחר שפרשה מהתחום.
 
לאחר שסיימה להתפשט מול אנשים תמורת כסף, החליטה לעבור לכתיבה, וכבר כמה שנים שהיא כותבת עבור האתר Daily Beast , שהוא אתר חדשות אמריקאי צהוב. במסגרת תפקידה, סנו מראיינת אנשים שעובדים או עבדו בתעשיית הפורנו, וכן כותבת טור על חווייתה האישית, תכניותיה לעתיד וחייה כעת. שם, חשפה לאחרונה על השיחה הראשונה שערכה עם אביה על הקריירה השנויה במחלוקת שלה. 


סנו סיפרה שהיא רוצה ילדים ומתכננת לספר להם על הקריירה שלה ככוכבת פורנו. צילום מסך
סנו סיפרה שהיא רוצה ילדים ומתכננת לספר להם על הקריירה שלה ככוכבת פורנו. צילום מסך


להפתעתה של סנו, כששאלה את אביה מה הוא חושב על זה שבתו הקטנה עושה סקס עם זרים בשביל כסף, המילים שיצאו מפיו היו "אני גאה בך".  "אחרי כמעט שעה בטלפון, בדיוק כשהתכוונו לנתק, גייסתי את האומץ לשאול, "אבא, איך הרגשת כששמעת שאני אורורה סנו?", כתבה סנו, בטור שלה בעל השם המתאים  'בתי, כוכבת הפורנו'. אביה לא ענה מיד והייתה שתיקה מן הצד השני. "ואז הגיעה תשובה שהדהימה אותי; הייתי גאה". 

הייתה בתעשיית הפורנו עשור, ורק כשפרשה העזה לשאול את אביה מה הוא חושב על עבודתה. פייסבוק
הייתה בתעשיית הפורנו עשור, ורק כשפרשה העזה לשאול את אביה מה הוא חושב על עבודתה. פייסבוק


 "היית בשוק? אני לא בדיוק הטיפוס שציפו שיכנס לתעשיית הפורנו", המשיכה סנו לשחזר את השיחה הלא קלה עם אביה. על זה, הוא ענה לה "כן, הייתי בהלם אבל הייתי גאה. הבת שלי היא אורורה סנו. כשחברים שלי גילו הם אמרו 'או מיי גד זו הבת שלך?!' ".

כששאלה את אביה כיצד התמודד עם זה הוא אמר לה ש"כשהם שאלו איך אני מרגיש עם זה שהבת שלי היא כוכבת פורנו, שאלתי אותם כמה כסף הם מרוויחים  מסקס. הם ענו שכלום. הם יצטרכו לשלם עבורו. אוקיי, אז אתם צריכים שלם עבור זה, ובתי מרוויחה מאות אלפי דולרים מסקס. אז אם הייתם יכולים לא הייתם עושים זאת? זה השתיק אותם". 

אבא של סנו סיפר כי אם היה יכול להרוויח מסקס, היה עושה זאת גם. פייסבוק
אבא של סנו סיפר כי אם היה יכול להרוויח מסקס, היה עושה זאת גם. פייסבוק

אבל הווידוי המרגש לא הסתיים שם, ואביה סיפר לה ש"אם היית יכול להרוויח מאות אלפי דולרים מלעשות סקס גם אני הייתי עושה זאת. השווצתי בך. כמה אנשים יכולים להגיד  שהם עשו מה שאת עשית"? אני גאה לקרוא לך הבת שלי. אלו החיים שלך ואת יכולה לעשות אתם מה שאת רוצה, ואם את מחליטה את ההחלטות בעצמך זה משמח אותי".
 
סנו, ששמה האמיתי הוא רבקה קלייר קנסינגטון, נחשבה לכוכבת פורנו מצליחה ועבדה בתעשייה בין השנים 2000-2011, עד שהחליטה לפרוש. כעת כאמור היא עוסקת בכתיבה, ובאחד הטורים שלה חשפה כי  היא רוצה ילדים והיא אף מתכננת לספר להם על עבודתה הקודמת. מעניין אם גם הם יהיו גאים בה.