במידה ואינכם חייזרים, סביר להניח שיצא לכם לחוות הנגאובר לפחות פעם אחת בחייכם. כידוע, מדובר באחת התופעות הכי לא נעימות שאדם יכול לחוות בחייו, לצד חתונה ושתיית קריסטל מנטה. אך זה לא מונע מאלפי אנשים ברחבי העולם לגרום לעצמם להגיע לאותו מצב פעם אחר פעם.

הבוקר שאחרי הוא קשה וגורם לאנשים לחפש פתרונות בזק שלרוב לא עובדים, בין היתר אכילת מזונות שמנוניים, וכמה שיותר סתימת עורקים יותר טוב. אך מה עושים כשההנגאובר כל כך גרוע עד שאתם לא יכולים לתפקד? מזמינים אוכל. לא מצליחים אפילו לקום מהמיטה? עשו מה שעשה סם זגרור. סם, מברי, מנצ'סטר, הפך קורבן אומלל  לשתייה מופרזת, והתעורר בבוקר כמו מת. על כן, החליט האיש המסכן לעשות את מה שאמורים לעשות במצב נואש זה - להזמין אוכל שמנוני.
 

מעניין אם זה יעבוד גם בארץ? ההזמנה ההזויה וההוראות לשליח הפיצה. צילום מסך
מעניין אם זה יעבוד גם בארץ? ההזמנה ההזויה וההוראות לשליח הפיצה. צילום מסך



מאכל ההנגאובר שנבחר בידי סם היה פיצה, אותה הזמין דרך האינטרנט, אך מאחר ולא יכול היה לקום אפילו מהמיטה, השאיר הוראות מאוד מוזרות לשליח הפיצה: "כאב ראש אכזרי הדלת פתוחה בבקשה הבא את זה(הפיצה) למעלה", כתב והוסיף את זמן המשלוח כדחוף ומיידי. הרי בכל זאת מדובר במקרה חירום. נוכל רק לקוות שסם השאיר טיפ ענקי לשליח, שכן אותו איש חביב הועיל בטובו ועשה בדיוק כפי שהתבקש, והגיע הישר אל מיטתו.

מגיע לשליח טיפ ענקי על השירות הזה. צילום מסך
מגיע לשליח טיפ ענקי על השירות הזה. צילום מסך



למרות שטען שיש לו הנגאובר זדוני, כאשר השליח הגיע אל חדר השינה שלו סם מיהר לשלוף את הנייד לצלם, ולהעלות לפייסבוק. "מצב נוכחי: לא כל הגיבורים לובשים גלימה", כתב בפוסט הפייסבוק המרגש שלו.

לא במפתיע, הרבה אנשים הזדהו עם המצב בו היה נתון קורבן האנגאובר המסכן, וכן אהבו את טוב ליבו של השליח. למעשה, הפוסט הפך כה פופולרי, עד שהוא זכה עד כה ל-26 אלף לייקים, 22, 496 שיתופים ומעל 8,000 תגובות.



מה שסם לא  יודע הוא שמה שהזמין ממש לא עוזר למצב בו היה. למען האמת, על מנת לזרז את הליך ההחלמה שלו, עדיף לאכול הרבה חלבונים, ולהימנע מאוכל שמנוני. לצד זאת כמובן כדאי לישון ולשתות הרבה מים, והדרך הטובה ביותר להיפטר מהנגאובר ואף למנוע אותו - לשתות בפעם הבאה מיץ פטל.



via GIPHY