בשל היותנו בני אדם אנו חיים ברכבת הרים במובן זה או אחר, מעין רכבת הרים סיזיפית עם עליות שמיד לאחריהן מגיעות ירידות וחוזר חלילה. אך בעוד הרכבת בה אנו חיים אינה מפחידה במיוחד, או לפחות ניתנת להתמודדות, רכבות הרים אמיתיות זה כבר סיפור אחר לגמרי. יש מי שאוהבים אותן, שכן המתקן האכזרי הזה מעלה את רמת האדרנלין בגוף וגורם לנו להרגיש חיים.

אבל כפי שניתן לראות בסרטון הבא, המתקן הזה לא מתאים לכל אחד וזה לגמרי בסדר. כאשר קבוצת חברים ב-בMexico's Six Flags theme park שבמקסיקו ראו את תגובת אחד מחבריהם ,הם לא יכלו להתאפק, שלפו את הנייד, צילמו וכמובן העלול לרשת. בסרטון שהופץ לאחרונה ברשתות החברתיות, נראה גבר מבוהל אוחז בחברו וצועק באימה בתוך מושבו ברכבת ההרים. הגבר האומלל, כך ניתן לראות, מתחרט מיד על שעלה על  המתקן האכזרי, הוא בוכה ומתנשם בכבדות בעוד היא עושה דרכה מעלה באטיות, כיוון שהוא הרי יודע מה מגיע אחרי עליה.



החבר לידו וכן שאר ה"חברים" נראים משועשעים מכל העניין, צוחקים ולועגים לו. גם התגובות ברשת היו ברובן של לעג, והרי גברים לא אמורים לבכות ובטח לא על רכבות הרים. אך לצד תגובות אלו, היו תגובות לגיטימיות לחלוטין של מי שהזדהו עם הגבר האומלל, והרי רכבת הרים לא מתאימה לכל אחד ואין בזה שום דבר רע.

הדבר החשוב ביותר לפני שממהרים לצחוק על פחד של אחר, הוא לשאול את עצמינו ממה אנו מפחדים ומה היה גורם לחברים שלנו להעלות סרטון שלנו לרשת בו אנו נראים בוכים ומבוהלים. איי רסט מיי קייס.