הרבה אנשים בוגדים, זה לא חדש, אך בעוד בגידה מכאיבה יותר מצפייה באח הגדול, היא גרועה פי כמה כאשר היא נעשית עם מישהו שקרוב אלינו. השבוע חשפה צעירה במסגרת טור עצות היחסים היומי של ה'סאן' הבריטיׁ (thesun,) כי נקלעה למשולש רומנטי מסובך למדי, ואינה יודעת כיצד להיחלץ ממנו.



מועד לפורענות


"אני במערכת יחסים עם בחור מקסים אבל אני גם עושה סקס עם אבא שלו. אין לי רגשות כלפי אביו אבל הסקס מדהים", כתבה הצעירה. הבחורה המתוסבכת (24), החלה לצאת עם בן זוגה (27) לפני שלוש שנים. "בסך הכל, זו מערכת יחסים נהדרת ואני כן אוהבת אותו, אבל היו לנו שתי פרידות רציניות בשנה האחרונה", הוסיפה. "לפעמים אני אני מרגישה שהוא לוקח אותי כמובן מאליו, ומבלה יותר זמן עם חבריו מאשר איתי".



זה קרה לילה אחד
 
לא במפתיע, הרומן עם האבא החל לאחר מריבה גדולה בין בני הזוג, לפני כחצי שנה. כמו סצנה מסרט פורנו רך סוג ג', הצעירה דיברה עם האב לילה אחד, וכשהיא הפכה נסערת הוא כרך ידיו סביבה ו"פתאום, לפני שידעתי מה קורה, התנשקנו. מנשיקות זה המשיך למין לא מוגן. זו הייתה חוויה מדהימה". אמנם לאחר אותו אירוע "מדהים", האב, 53, התנצל בפניה, אבל הרומן בין השניים המשיך לפרוח. הם החלו להתכתב ולקבוע מועדים ומקומות לא מחשידים כדי לקיים יחסי מין, ומאז נפגשו פעם בשבוע בקביעות. "הוא אוסף אותי ואנו נוסעים ליער מקומי, ועושים את זה במושב האחורי של המכונית שלו. זה לגמרי פיזי, אבל רק מהמחשבה עליו אני חשה פרץ עז של התרגשות".
 
אוהבת את החבר, אבל הסקס עם האבא מדהים. אינגאימג
אוהבת את החבר, אבל הסקס עם האבא מדהים. אינגאימג
חרטה
לצד רגעי האושר הרגעיים הגיעו תחושות האשמה והשנאה העצמית. הצעירה כתבה כי היא מעוניינת להפסיק את הרומן, אבל לא מוצאת בתוכה את האומץ לעשות כן. "אם אפסיק להיפגש עם אביו, אני לא יודעת איך אתמודד עם העובדה שאראה אותו כל הזמן. אני לא מצליחה לישון ומאוד מתוחה, זה גורם לי להרגיש חולה".

לצד הריגוש וההנאה, התגנבו גם תחושות חרטה ושנאה עצמית. אינגאימג
לצד הריגוש וההנאה, התגנבו גם תחושות חרטה ושנאה עצמית. אינגאימג


עצת המומחית: 
לדבריה של בעלת הטור, דיאדרה, "הדרך היחידה להחזיר דברים לפרופורציה היא על ידי קבלת החלטה לסיים את הקשר בבת אחת. לא סביר שהוא ינסה להפסיק את הקשר". ההסבר לכך לטענתה, הוא שאין לו כל סיבה לסיים את הקשר עם בחורה צעירה ששמחה לעשות איתו סקס וגורמת לול הרגיש צעיר יותר. "יש לקוות שהוא יקבל את  זה כשתגידי לו שזה נגמר ויתנהג בצורה ראויה".
הצעד הזה, לדבריה, יעזור לצעירה לראות את הדברים בצורה יותר מציאותית וכן לתהות "איזה מין אבא ישכב עם חברה של הבן שלו? זה אכזרי ולא אכפתי מצדו". כמובן שלא רק האב אשם, והיא לא טובה ממנו.  "גם את מתנהגת בצורה רעה, כפי שאת ודאי יודעת", כתבה המומחית, "אבל לפחות הרומן הזה גורם לך להרגיש מאוד אומללה. קחי צעד לאחור, והביטי על מערכת היחסים עם החבר שלך. עכשיו הזמן להחליט אם יש לה עתיד או לא"