נותרה בחיים בחסדי האייפון: אישה שנכחה בפיגוע "במנצ'סטר ארנה", שבו נהרגו 22 אנשים, ניצלה בזכות הטלפון החכם שלה לאחר שרסיס שעף בעקבות הפיצוץ נתקעה בו בזמן שהאחרונה שוחחה במכשיר. עם זאת, המתכת קטעה חלק מהאצבע שלה, כשהחזיקה את הפלאפון בידיה, וחדרה לתוך אפה, כאשר בדרך היא פגעה גם בסנטר שלה ופוצעת אותו.



בעלה של ליסה ברידג'ט בת ה-45, סטיב, אמר כי הוא מאמין שאשתו הייתה "ברת מזל שזכתה להישאר בחיים", כאשר לטענתו המכשיר המרוסק האט את מסלול החפץ החד.



תושבים מבוהלים מחוץ להופעה במנצ'סטר ארנה. צילום: רויטרס
תושבים מבוהלים מחוץ להופעה במנצ'סטר ארנה. צילום: רויטרס



הוא הוסיף כי היא "תעבור שיקום מלא, זאת למרות שאיני יודע אם האצבע שלה תגדל בחזרה". מלבד זאת, הוא ביקש להודות לכוחות הביטחון במדינה: "כולנו רוצים להודות למשטרה על העבודה יוצאת הדופן שלהם במהלך התקרית, ולכל צוות הרופאים על העזרה שלהם".



ברידג'ט הגיעה להופעה עם בתה וחברה שלה. היא נאלצה לעבור ניתוח ביום שלישי בבית חולים במנצ'סטר בעקבות הפציעות הרבות שמהן סבלה, שביניהן גם שבר בקרסול ופצע בירך.



כזכור, בליל שלישי האחרון אירעה מתקפת טרור באולם "מנצ'סטר ארנה" שבעיר השנייה בגודלה בבריטניה, בה נהרגו 22 אנשים ונפצעו 116 נוספים. במהלך ההופעה התפוצצה פצצה, שהניח המחבל בן ה-22 סלמן עבדי, שנעצר מיד לאחר האירוע. בעקבות הפיגוע הועלתה רמת הכוננות מפני טרור במדינה לרמה "קריטית", שהינה הגבוהה ביותר, זאת לראשונה מאז שנת 2007.