להשתכר באירועים משפחתיים זה בגדר חובה, וזו כנראה הדרך היחידה להתגבר על הזוועה, אולי מלבד עישון מריחואנה. אך כיאה לאירועים משפחתיים, תמיד יש בני משפחה שלוקחים את החובה הזו רחוק מידי, משכרים ועושים בושות לעצמם ולכל מי שנמצא שם כדי לצפות בהם. בסרטון ויראלי שהועלה לאחרונה לרשת, נראhת סבתא אחת שכנראה שתתה קצת יותר מידי שוטים במסיבת יום ההולדת שלה. כפי שניתן לראות בסרטון. 


כשהיא מוקפת במשפחה וחברים, האישה חובבת האלכוהול נראית כל כך שיכורה עד שאינה יכולה לעמוד ללא עזרה, וכן אינה מצליחה לכבות את הנרות על עוגת יום ההולדת שלה. היא נופלת מספר פעמים, פעם אחת על ילדה שנמצאת ממש לידה, שבורחת משם מיד בבכי. כאשר שתי נשים מגישות לה את העוגה כדי שתכבה את הנרות, היא נכשלת ובגדול, מעיפה את העוגה ונופלת על השולחן.
 


הסרטון, שהועלה במקור לפייסבוק זכה לאלפי צפיות, וכמובן זכה להרבה תגובות. היו שמצאו את האירוע משעשע, ואחת כתבה "סבתא נראית טוב! אני שמחה שהשער שלה לא עלה בלהבות. הם היו צריכים לוותר על העוגה בפעם השנייה שזה לא הצליח". אבל היו גם הרבה שביקרו את הסבתא על שהשתכרה לעיני משפחתה, ומגיבה אחת כתבה, "אני יודעת איך זה מרגיש לראות בן משפחה שלך מסומם או שיכור, הם הופכים לאדם אחד".