לרוב כשיוצאים לחופשה, אחד הדברים הכי חשובים הוא מזג אוויר נעים, לא חם מידי ולא קר מידי, וכמובן החשוב מכל הוא שלא יהיו שם ישראלים. לצערו של תייר אחד מסקוטלנד, הוא עזב את ארצו שהייתה אותה עת שטופת שמש, לטובת מזג אוויר סגרירי ואפור. הוא התנחם בכך שזכה לצפות בתופעה טבע מדהימה, אותה כמובן תיעד בנייד והעלה לפייסבוק. התייר, קיירן דיקסון, 21, תיעד את המערבולת מטרים ספורים בלבד מהמרפסת בית המלון בו שהה, בכפר הנופש קאספיו, חוף בקורפו. הוא כמובן מיהר להעלות את התיעוד המדהים לפייסבוק, לשמחתנו וזכה לאלפי שיתופים וצפיות.  



"זה היה כל כך סוראליסטי לראות את המערבולת. צילמתי את ההתחלה, את המקום שבו היא נוצרה לפני שעשתה דרכה בתוך הכפר", כתב דיקסון בפוסט שהעלה לפייסבוק."הייתי כל כך המום מעולם לא ראיתי דבר כזה, ולמרות שזה היה משהו שצריך להדאיג אותי, זה היה מדהים לראות את זה" לדבריו, המערבולת החלה את דרכה בחוף אימירוליה, קסיופי, צפונית לקורפו, גודלה כ-30 מטרים וכל האירוע המיוחד נמשך בערך 5 דקות. 



מערבולת נוצרת כאשר כוחות שונים כמו רוחות חזקות, זרימה חזקה של מים או גאות ושפל גורמים למים לנוע במעגל. בתוך התנועה המעגלית בים, נוצר באופן טבעי כוח גדול במיוחד במרכז, כיוון שהמים במרכז צריכים לעבור מרחק קצר בהרבה בשביל להשלים מעגל, מאשר המים בשוליים. לכן הם זורמים בכוח רב יותר. דבר זה גורם למים להידחף כלפי מטה במערבולות.