לואיס הזמינה ערב אחד פיצה ועוגה לקינוח עבורה ועבור אחותה וילדיה. לאחר שכל בני המשפחה סיימו לאכול וליהנות מהפיצה, החליטה אמנדה לזלול לבדה חצי מעוגת הבגינה שהזמינה. בעודה בולסת את המאכל ונהנית מכל ביס, היא הביטה עליו בעוגה וגילתה לחרדתה עובש ירוק ופרוותי. מיד היא החלה לחוש ברע, מה שאילץ את אחותה להתקשר בשמה לפיצריה להתלונן. לדבריה של של אחותה, ג'סי, המנהל איתו דיברה סירב לתת לה החזר כספי מלא על האוכל שהזמינו, שעלה 20 פאונד (כ-92 ש"ח), והסכים להחזיר לה רק 2.5 פאונד עבור העוגה בלבד (כ-11.5 ש"ח).
על פי ה-the Liverpool Echo, ג'סי העלתה את התמונה של העוגה הדוחה לקבוצת הפייסבוק Bargain Bay, וגוללה את סיפורה המחריד. בתגובה, בעלי הפיצרייה מיהרו להעלות פוסט משלהם לקבוצה, כשהם פונים לג'סי. "אנו מאוד מצטערים על הסיטואציה ועל כל בעיות שיתכן שהיא גרמה להן. כחלק מקהילת ליברפול, אנו גאים לספק שירות איכותי עבור כל לקוחותינו", כתב אלכס מדריאן, מנהל הפיצרייה. "האוכל שלנו טרי ומוכן בכל יום ולא נתקלנו בבעיה כזו בעבר. הסניף שלנו בקנגסינגטון היה מועמד לפרסים עבור הפיצרייה העצמאית הטובה ביותר בבריטניה. זה פגע במותג שלנו, אך אנו מקבלים כי זו הייתה טעות שלנו ואנו מתנצלים בפני הלקוח. הענקנו החזר מלא עבור עלות הארוחה בכללותה".